DINASIHAT BERSATU JANGAN LETAK CALON

DINASIHAT BERSATU JANGAN LETAK CALON - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul DINASIHAT BERSATU JANGAN LETAK CALON, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DINASIHAT BERSATU JANGAN LETAK CALON
link : DINASIHAT BERSATU JANGAN LETAK CALON

Baca juga


DINASIHAT BERSATU JANGAN LETAK CALON


 
BERSATU MUNGKIN BUBAR ?
 
-Pak Karamu-
 
 
1,000 ahli Bersatu Perak umum letak jawatan
1,000 ahli Bersatu Perak umum letak jawatan
 
Azrul Suhadi (duduk, tengah) bersama kepimpinan negeri dan bahagian menunjukkan tanda protes terhadap Muhyiddin sekali gus mengumumkan keluar parti, tadi.
 
IPOH - Kira-kira 1,000 ahli Persatuan Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) Perak terdiri daripada pemimpin negeri dan bahagian mengumumkan peletakan jawatan dan mengisytiharkan keluar parti, sebentar tadi.

Tindakan itu diketuai oleh Ketua Bahagian Bersatu Ipoh Timur, Azrul Suhadi Ahmad Mokhtar diikuti Ketua Bahagian Teluk Intan, Jemaat Yaacob dan lapan kepimpinan bahagian lain termasuk Bagan Datuk, Pasir Salak, Tambun, Tanjung Malim dan lain-lain lagi.

Ia tindakan susulan daripada desakan sebahagian daripada 24 bahagian itu yang mahu Tan Sri Muhyiddin Yassin meletak jawatan sebagai Presiden parti itu, minggu lalu.


Azrul Suhadi yang juga Ketua Pendaftar Bersatu Negeri berkata, desakan mereka minggu lalu itu tidak mendapat perhatian presiden berkenaan menyebabkan mereka mengikut jejak langkah kumpulan penggerak asal Bersatu dari Kedah dan Negeri Sembilan untuk keluar parti.

"Ini jelas telah menunjukkan ada yang tidak kena dalam pentadbiran parti. Semua insiden ini tidak pernah diambil perhatian malah presiden tidak peduli dengan konflik dalaman parti.

"Presiden perlu lebih prihatin dan menjalankan amanah dengan profesional. Perlu diingatkan bahawa keputusan kami tidak ada kena mengena atau dipengaruhi oleh mana-mana pihak," katanya.


Demikianlah Artikel DINASIHAT BERSATU JANGAN LETAK CALON

Sekianlah artikel DINASIHAT BERSATU JANGAN LETAK CALON kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel DINASIHAT BERSATU JANGAN LETAK CALON dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/dinasihat-bersatu-jangan-letak-calon.html

Subscribe to receive free email updates: