MEMANG LA ADA GOLONGAN NAK SEKULARKAN PAS

MEMANG LA ADA GOLONGAN NAK SEKULARKAN PAS - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MEMANG LA ADA GOLONGAN NAK SEKULARKAN PAS, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MEMANG LA ADA GOLONGAN NAK SEKULARKAN PAS
link : MEMANG LA ADA GOLONGAN NAK SEKULARKAN PAS

Baca juga


MEMANG LA ADA GOLONGAN NAK SEKULARKAN PAS

Kebenaran kawan PAS, Kebatilan musuh PAS


May 3, 2017




Kebenaran kawan PAS, Kebatilan musuh PAS

USTAZ IDRIS AHMAD 03 MAY 2017


PAS bantah GST, TPPA, PPSMI, DLP, 1MDB, SOSMA, RUU 164 walaupun daripada kerajaan. PAS Sokong RUU 355 dan RUU kesalahan jenayah seksual kanak-kanak walau pun kerajaan yang bawa. 


PAS tidak menyokong secara membuta tuli dan membangkang membuta tuli. Islam panduan PAS. Ini pendirian PAS, jelas dan terang. Kebenaran kawan PAS, kebatilan musuh PAS walau pun siapa yang bawa.

PAS adalah PAS. Tidak perlulah hendak label PAS dengan macam-macam jenama apabila tidak ikut telunjuk mereka. Makan dedak, penasihat bergaji, UG, candu wala', terbaru pula sesat politik.


PAS tidak pernah paksa org lain. PAS hanya terang apa yang Islam perintah.Terima alhamdulillah, tolak pun alhamdulillah. Kami pendokong PAS yakin apa yang PAS pejuang akan diterima satu hari nanti.


Cuma cepat atau lambat sahaja. Orang yang sabar sahaja boleh bersama dengan PAS. Golongan musta'jilun (gelojoh) tidak boleh bersama PAS. Kerana PAS tidak mempunyai lampu ajaib.


PAS hanya menceritakan Islam. Perjuangan PAS ada kaitan mati dan selepas mati. Orang lain hendak cerita fasal lain, ini urusan mereka. PAS yakin masa depan dunia sejahtera bersama Islam.


Demikianlah Artikel MEMANG LA ADA GOLONGAN NAK SEKULARKAN PAS

Sekianlah artikel MEMANG LA ADA GOLONGAN NAK SEKULARKAN PAS kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MEMANG LA ADA GOLONGAN NAK SEKULARKAN PAS dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/memang-la-ada-golongan-nak-sekularkan.html

Subscribe to receive free email updates: