MINYAK TURUN

MINYAK TURUN - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MINYAK TURUN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MINYAK TURUN
link : MINYAK TURUN

Baca juga


MINYAK TURUN

Minyak: RON97, RON95 turun 10 sen
Minyak: RON97, RON95 turun 10 sen
SHAH ALAM - Rakyat tidak perlu berebut untuk mengisi minyak hari ini kerana harga minyak disahkan turun sebanyak 10 sen bermula tengah malam ini.

Perkara tersebut disahkan menerusi akaun Twitter Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK), hari ini.

Penetapan harga itu dijangka berterusan sehingga 10 Mei depan.

Harga runcit produk petroleum bagi RON97 (RM2.39 seliter) dan RON95 (RM2.11 seliter) manakala penetapan harga baharu bagi Diesel pula tidak dinyatakan setakat ini.

Minggu lepas, kementerian menetapkan harga runcit produk petroleum bagi 27 April hingga 3 Mei dengan kadar RON97 (RM2.49 seliter), RON95 (RM2.21 seliter) dan diesel pula ialah RM2.14 seliter.

Mulai 29 Mac lalu, kerajaan mengumumkan pe­netapan harga petrol dan diesel secara mingguan pada setiap Rabu bermula pukul 12.01 ­te­ngah malam bagi menggantikan mekanisme peng­umuman secara bulanan seperti sebelum ini


Demikianlah Artikel MINYAK TURUN

Sekianlah artikel MINYAK TURUN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MINYAK TURUN dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/minyak-turun.html

Subscribe to receive free email updates: