TERNYATA SELANGOR SEKARANG AMAN

TERNYATA SELANGOR SEKARANG AMAN - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TERNYATA SELANGOR SEKARANG AMAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TERNYATA SELANGOR SEKARANG AMAN
link : TERNYATA SELANGOR SEKARANG AMAN

Baca juga


TERNYATA SELANGOR SEKARANG AMAN


Hadi junjung kasih atas perkenan Sultan Selangor
Abdul Hadi Awang
Abdul Hadi Awang 
 
SHAH ALAM - Pas merafak sembah ucapan menjunjung kasih dan takzim atas perkenan Tuanku Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah, untuk mengekalkan ketiga-tiga Exconya dalam pentadbiran kerajaan Selangor.

Presidennya, Datuk Abdul Hadi Awang berkata,"sesungguhnya limpah perkenan Tuanku amat disanjung tinggi untuk memastikan kestabilan pentadbiran Selangor demi menjaga kebajikan dan kemakmuran rakyat,".

"Patik sepenuhnya meyakini bahawa ketiga-tiga ahli MMKN Selangor dan 10 orang Adun daripada Pas tidak pernah luntur semangat untuk menjunjung kepercayaan Tuanku.

"Dan meneruskan amanah bagi menjaga kestabilan Kerajaan  Selangor dan berkhidmat untuk rakyat dengan adil dan saksama," katanya dalam satu kenyataan hari ini.


Terdahulu, Setiausaha Sulit Sultan Selangor, Datuk Mohamad Munir Bani dalam satu kenyataan media hari ini berkata, Tuanku Sultan Selangor bertitah supaya ketiga-tiga Exco Pas dikekalkan dalam kerajaan Selangor, selepas meneliti dan menimbang segala aspek terutama dari sudut kestabilan pentadbiran kerajaan Selangor.

Terdahulu, Mohamed Azmin menghadap Sultan Selangor dalam satu pertemuan untuk memaklumkan berhubung kedudukan semasa barisan kepimpinan Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN) berikutan keputusan Pas Pusat memutuskan kerjasama politik mereka dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Susulan itu, Sultan Selangor turut menerima kunjungan Pesuruhjaya Pas Selangor, Sallehen Mukhyi serta tiga Exco Pas Selangor berhubung pendirian mereka dalam MMKN.

Mohamad Munir berkata, Sultan Sharafuddin turut menyeru kepada semua pihak agar tidak menimbulkan sebarang spekulasi negatif tentang kestabilan kerajaan negeri Selangor.


Demikianlah Artikel TERNYATA SELANGOR SEKARANG AMAN

Sekianlah artikel TERNYATA SELANGOR SEKARANG AMAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TERNYATA SELANGOR SEKARANG AMAN dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/ternyata-selangor-sekarang-aman.html

Subscribe to receive free email updates: