Viral Video Cikgu Dan Anak Murid Dalam Kereta

Viral Video Cikgu Dan Anak Murid Dalam Kereta - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Viral Video Cikgu Dan Anak Murid Dalam Kereta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Viral Video Cikgu Dan Anak Murid Dalam Kereta
link : Viral Video Cikgu Dan Anak Murid Dalam Kereta

Baca juga


Viral Video Cikgu Dan Anak Murid Dalam Kereta


KUALA LUMPUR – Sebuah video yang memaparkan dua remaja lelaki tengah asyik melayan nafsu songsang tersebar dilaman Facebook hari ini.

Video yang berdurasi 38saat itu dimuat naik oleh sebuah page Komuniti (Malaysia) telah ditonton sebanyak 10,032 pengguna facebook sejak lima jam yang lalu. Dalam video tersebut dapat dilihat dua remaja lelaki yang dipercayai pelajar sekolah menengah di sebuah sekolah mubaligh Tawau, sedang asyik melayan nafsu songsang berduan..

Sesekali remaja lelaki itu dilihat sengaja merakam logo sekolah pada pakaian pasangannya dengan sengaja.

Rakaman video yang menjijikkan itu dikecam oleh netizen dan mahu pihak PDRM dan Kementerian Pendidikan Malaysia mengambil tindakan terhadap dua pelajar lelaki itu.

Gejala LGBT dikalangan remaja semakin membimbangkan. Pihak berwajib wajar mengambil tindakan yang tegas terhadap golongan ini. Ibu bapa juga dinasihatkan agar memantau aktiviti anak masing masing


Sumber: Gempakviral

by noreply@blogger.com (syifa hasrul) via Info Terbaru 1Malaysia


Demikianlah Artikel Viral Video Cikgu Dan Anak Murid Dalam Kereta

Sekianlah artikel Viral Video Cikgu Dan Anak Murid Dalam Kereta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Viral Video Cikgu Dan Anak Murid Dalam Kereta dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/03/viral-video-cikgu-dan-anak-murid-dalam.html

Subscribe to receive free email updates: