CARA KU LI BERI PERANSANG PADA MAHADHIR, LEMAHKAN UMNO

CARA KU LI BERI PERANSANG PADA MAHADHIR, LEMAHKAN UMNO - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul CARA KU LI BERI PERANSANG PADA MAHADHIR, LEMAHKAN UMNO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : CARA KU LI BERI PERANSANG PADA MAHADHIR, LEMAHKAN UMNO
link : CARA KU LI BERI PERANSANG PADA MAHADHIR, LEMAHKAN UMNO

Baca juga


CARA KU LI BERI PERANSANG PADA MAHADHIR, LEMAHKAN UMNO


Peluang Tun M lebih baik berbanding Nazri
Tengku Razaleigh Hamzah, menyempurnakan gimik perasmian program pendidikan di SK Jerek, di sini, ten
Tengku Razaleigh Hamzah, menyempurnakan gimik perasmian program pendidikan di SK Jerek, di sini, tengahari tadi. 
 
GUA MUSANG - Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah menyifatkan debat antara Datuk Seri Nazri Aziz dan Tun Dr Mahathir Mohamad akan lebih memihak kepada Pengerusi Bersatu itu.

Kata beliau, acara debat itu akan memberi peluang yang baik kepada Tun Mahathir memandangkan kedudukannya dari pihak pembangkang.

"Debat seumpama ini merupakan sesi bertukar pendapat yang biasa di mana ia beri peluang kepada kedua-dua pemimpin mengemukakan pandangan secara berasingan.

"Namun, jika debat itu antara Tun Mahathir dengan Nazri, peluang akan lebih memihak kepada Mahathir. Beliau (Mahathir) boleh mengemukakan pelbagai masalah berkaitan kerajaan.

"Dalam masa yang sama, beliau tidak akan akan terjejas kerana dia pembangkang dan tiada tanggungjawab khusus kepada rakyat seperti pemimpin kerajaan," katanya lagi.

Beliau berkata demikian selepas merasmikan Majlis Letak Kerja Program Transformasi Pendidikan Sekolah Kebangsaan (SK) Jerek Ke Arah Band 1 2020, di sini.

Turut hadir, Adun Galas, Ab Aziz Yusoff, Adun Nenggiri, Datuk Mat Yusoff Abdul Ghani, Ketua Penerangan Umno Bahagian, Mohd Syahbuddin Hashim, Setiausaha Umno Bahagian, Tuan Mustapha Tuan Soh dan Timbalan Pengarah Pendidikan Kelantan, Muhammad Zahari Othman. 


Demikianlah Artikel CARA KU LI BERI PERANSANG PADA MAHADHIR, LEMAHKAN UMNO

Sekianlah artikel CARA KU LI BERI PERANSANG PADA MAHADHIR, LEMAHKAN UMNO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel CARA KU LI BERI PERANSANG PADA MAHADHIR, LEMAHKAN UMNO dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/03/cara-ku-li-beri-peransang-pada-mahadhir.html

Subscribe to receive free email updates: