MENGAPA RAMAI DATO BUAT KERJA SALAH ? SENANG KE DAPAT DATO ?

MENGAPA RAMAI DATO BUAT KERJA SALAH ? SENANG KE DAPAT DATO ? - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MENGAPA RAMAI DATO BUAT KERJA SALAH ? SENANG KE DAPAT DATO ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MENGAPA RAMAI DATO BUAT KERJA SALAH ? SENANG KE DAPAT DATO ?
link : MENGAPA RAMAI DATO BUAT KERJA SALAH ? SENANG KE DAPAT DATO ?

Baca juga


MENGAPA RAMAI DATO BUAT KERJA SALAH ? SENANG KE DAPAT DATO ?


Datuk antara didakwa anggota kumpulan jenayah terancang
Mahkamah
KUALA LUMPUR - Sepuluh lelaki termasuk seorang bergelar 'Datuk', mengaku tidak bersalah di Mahkamah Tinggi di sini, hari ini atas pertuduhan menjadi anggota kumpulan jenayah terancang antara Januari 2015 hingga Ogos tahun lepas.

Mereka ialah Datuk K. Elumalai, 43, K. Puvendran, 29, M. Kishok Kumar, 26, R. Ganabathy, 31, R. Shamuga Nathan, 38, S. Jeeva, 27, S. Rajandran, 40, M. Suresh, 40, Law Koon Ping, 44, dan S. Elango, 36.

Kesemua tertuduh didakwa menjadi anggota kumpulan jenayah terancang iaitu 'Geng 21 Japan' di Wilayah Iskandar, Johor Bahru, antara 18 Jan 2015 hingga 19 Ogos 2016 dan dituduh mengikut Seksyen 130V (1) Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 20 tahun, jika sabit kesalahan.

Tiada jaminan ditawarkan Timbalan Pendakwa Raya Mohamad Mustaffa P. Kunyalam kerana kes itu di bawah Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-langkah Khas) 2012 (Sosma).

Elumalai dan Puvendran diwakili peguam Tania Scevetti yang menyebut bagi pihak peguam Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah, Suresh dan Jeeva diwakili peguam R. K Menon, Shamuga Nathan dan Ganabathy pula diwakili peguam Mohd Hazrin Alif Wahab.

Selain itu, Law dan Rajandran diwakili peguam Anuar Raof, manakala Elango diwakili peguam Lily Chuah.

Hakim Datuk Azman Abdullah menetapkan 14 April ini untuk sebutan semula kes. - Bernama


Demikianlah Artikel MENGAPA RAMAI DATO BUAT KERJA SALAH ? SENANG KE DAPAT DATO ?

Sekianlah artikel MENGAPA RAMAI DATO BUAT KERJA SALAH ? SENANG KE DAPAT DATO ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MENGAPA RAMAI DATO BUAT KERJA SALAH ? SENANG KE DAPAT DATO ? dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/03/mengapa-ramai-dato-buat-kerja-salah.html

Subscribe to receive free email updates: