ADMIN SANGAT LEMAH

ADMIN SANGAT LEMAH - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ADMIN SANGAT LEMAH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ADMIN SANGAT LEMAH
link : ADMIN SANGAT LEMAH

Baca juga


ADMIN SANGAT LEMAH

Keluarga Thaqif akan tuntut bela jika betul didera
Keluarga Thaqif akan tuntut bela jika betul didera
Ibu saudara Thaqif, Dzuraidah Ahmad
 
JOHOR BAHRU - Keluarga Allahyarham Mohamad Thaqif Amin Mohd Ghaddafi, 11 akan mengambil tindakan undang-undang sekiranya kematian pelajar tahfiz berkenaan mempunyai kaitan dengan kes penderaan terhadapnya.

Ibu saudaranya, Dzuraidah Ahmad, 38 berkata, mereka akan membela kematian Allahyarham sekiranya wujud unsur penderaan ke atas anak ketiga dari lima beradik itu.

"Buat masa ini kami serahkan siasatan kepada pihak berkuasa, sekiranya benar didapati dia didera kami akan lawan untuk membela apa yang berlaku ke atas Allahyarham.

"Sebelum ini dia memang sihat serta tidak pernah dimasukkan ke hospital. Malah dia juga aktif bermain bola sepak," katanya ketika ditemui di Hospital Sultan Ismail (HSI), di sini hari ini.

Dzuraidah berkata, pembedahan tangan kanan Allahyarham yang dijadual pada 8 pagi, semalam terpaksa ditangguhkan selepas dia mengalami demam teruk serta tekanan jantung yang tinggi.

"Pada mulanya keadaan dia nampak baik dan akan jalani pembedahan tangan kanan, tetapi terpaksa dibatalkan mungkin disebabkan demamnya yang terlalu tinggi sehingga suhu melebihi 40 darjah dan tekanan jantung tidak stabil," katanya.


Dalam pada itu katanya, mereka sekeluarga amat rapat dengan Allahyarham kerana dia anak yang baik malah mereka sering berkumpul bersama-sama setiap kali musim cuti persekolahan.

"Semasa cuti persekolahan bulan lalu kami dapat melihat keseronokannya mengikuti pembelajaran di madrasah berkenaan kerana dia memang bercita-cita menjadi tahfiz malah dia turut memperdengarkan bacaan surah Al-Mulk yang dihafal olehnya.

"Kami amat bangga dengannya, sebelum dimasukkan ke hospital dia juga sempat menghafal surah Yasin bersama ibunya," katanya.


Demikianlah Artikel ADMIN SANGAT LEMAH

Sekianlah artikel ADMIN SANGAT LEMAH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ADMIN SANGAT LEMAH dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/admin-sangat-lemah.html

Subscribe to receive free email updates: