AKHIRNYA DIA MENEMUI AJALNYA - AL FATIHAH

AKHIRNYA DIA MENEMUI AJALNYA - AL FATIHAH - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul AKHIRNYA DIA MENEMUI AJALNYA - AL FATIHAH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : AKHIRNYA DIA MENEMUI AJALNYA - AL FATIHAH
link : AKHIRNYA DIA MENEMUI AJALNYA - AL FATIHAH

Baca juga


AKHIRNYA DIA MENEMUI AJALNYA - AL FATIHAH


Pelajar tahfiz, Mohamad Thaqif Amin meninggal dunia
Pelajar tahfiz, Mohamad Thaqif Amin meninggal dunia
JOHOR BAHRU – Pelajar madrasah tahfiz di Kota Tinggi, Mohamad Thaqif Amin Mohd Ghaddafi,11, disahkan meninggal dunia kira-kira jam 2.05 petang tadi.

Berita kematian itu disahkan bapa mangsa, Mohd Ghaddafi Mat Karim,43, yang berada bersama keluarga ketika menemani anak lelaki sulungnya itu dengan bacaan doa untuk kesembuhannya.

Allahyarham pelajar 11 tahun itu sebelum ini menjalani pembedahan memotong kedua-dua belah kakinya akibat jangkitan kuman yang didakwa kesan akibat dipukul pembantu warden.

Kira-kira jam 8 pagi tadi, Mohamad Thaqif Amin dijadualkan melalui proses pembedahan memotong tangan kanannya yang turut dijangkiti kuman sebelum dilaporkan terpaksa ditangguhkan atas faktor kesihatan jantung.

Dia mengalami kemerosotan kesihatan sejak dibawa keluar dari madrasah tahfiz itu, 31 Mac lalu bukan hanya kehilangan kedua-dua belah kakinya, malah dijangkiti kuman di tangan kanan, darah beku di tangan kiri selain sebelum ini kegagalan buah pinggang berfungsi berada dalam tahap kritikal yang ditempatkan di Wad Dependensi Tinggi, Hospital Sultan Ismail, di sini. Al-Fatihah


Demikianlah Artikel AKHIRNYA DIA MENEMUI AJALNYA - AL FATIHAH

Sekianlah artikel AKHIRNYA DIA MENEMUI AJALNYA - AL FATIHAH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel AKHIRNYA DIA MENEMUI AJALNYA - AL FATIHAH dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/akhirnya-dia-menemui-ajalnya-al-fatihah.html

Subscribe to receive free email updates: