HARAMJADAH, TANDA MUKA INI

HARAMJADAH, TANDA MUKA INI - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul HARAMJADAH, TANDA MUKA INI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : HARAMJADAH, TANDA MUKA INI
link : HARAMJADAH, TANDA MUKA INI

Baca juga


HARAMJADAH, TANDA MUKA INI

April 6, 2017

6Penentang Tegar RUU 355 Dari Kalangan Ahli Parlimen Islam Pembangkang



Untuk rekod, inilah muka-muka Ahli Parlimen Melayu yang mengikut telunjuk DAP. Dalam Dewan Rakyat mereka menghentam dan membantah Rang Undang-Undang (RUU) 355. Sedangkan RUU tersebut adalah untuk orang Islam sahaja tujuan ianya dibentang di Dewan Rakyat hanyalah untuk meminda untuk menambah baikkan akta Mahkamah Syariah yang sedia ada.
Jam 4.00 petang Speaker Dewan Rakyat, TS Pandikar Amin menangguhkan sessi dewan. Beliau memutuskan perbahasan RUU 355 akan bersambung pada sessi 24 Julai. Paling kelakar apabila Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli marah kerana tidak dapat berbahas kerana menurutnya beliau penat menulis teks ucapan namun tidak dapat dibahas. Ini adalah kali pertama saya menulis kertas ucapan jelasnya.Mungkin pada tarikh berkenaan beliau risau akan berbahas di penjara kot?

Read more at http://ift.tt/2neUr5h


Demikianlah Artikel HARAMJADAH, TANDA MUKA INI

Sekianlah artikel HARAMJADAH, TANDA MUKA INI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel HARAMJADAH, TANDA MUKA INI dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/haramjadah-tanda-muka-ini.html

Subscribe to receive free email updates: