MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD

MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD
link : MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD

Baca juga


MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD

MASA LA NI DOKTOR LAPURKAN
RAMAI YANG TERKENA SAKIT FOBIA
TEKANAN MENTOL
 
 
-Pak Karamu-
 
 
`Bersabarlah Mahfuz...'
Mahfuz Omar
Mahfuz Omar
SHAH ALAM - "Bersabarlah Mahfuz," berikut kata-kata Penasihat Umum Amanah, Ahmad Awang kepada Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar ketika bertemu dalam satu program makan malam, semalam.

Beliau berkata demikian mengulas mengenai parti Pas yang seolah-olah tidak mengakui Mahfuz berada di dalam parti mereka.

"Ketika kami (ahli Amanah) memilih untuk bergerak dengan bahtera baru, beliau membuat keputusan untuk terus kekal bersama Pas kerana yakin masih ada sinar perubahan di situ.

"Malangnya muktahir ini, beliau sampai tahap tidak diakui sebagai ahli pemimpin tertinggi parti beliau sendiri," tulisnya di dalam laman Facebook.

Terdahulu, Mahfuz mengaku tidak dimaklumkan tentang Muktamar Tahunan Pas ke-64 yang dijadualkan berlangsung 28 April hingga 1 Mei ini.


Mahfuz masih beranggapan muktamar tahun ini akan berlangsung pada Jun ini.

Bekas Naib Presiden Pas itu bagaimanapun mengaku beliau masih lagi ahli Pas dan menegaskan hanya akan hadir muktamar pada Jun ini.

Sementara itu, Ahmad Awang turut menegaskan bahawa beliau menghormati keputusan  Mahfuz dan masih lagi dalam keadaan baik dengannya.

"Kami menghormati keputusan beliau dan ukhuwwah tidak akan terpisah kerana perbezaan parti ini," katanya.


Demikianlah Artikel MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD

Sekianlah artikel MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/mat-awang-bagi-napeh-baru-pada-mafud.html

Subscribe to receive free email updates: