OOOOOP, JANGAN UMUM SEKARANG !

OOOOOP, JANGAN UMUM SEKARANG ! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul OOOOOP, JANGAN UMUM SEKARANG !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : OOOOOP, JANGAN UMUM SEKARANG !
link : OOOOOP, JANGAN UMUM SEKARANG !

Baca juga


OOOOOP, JANGAN UMUM SEKARANG !

PAS JANGAN UMUM SEKARANG SIAPA KAWANNYA
KETIKA MENGHADAPI PRU 14 NANTI,
 
SHHHHHHHHH ! PANTANG UMUM SEKARANG !
 
BILA SAMPAI MASA NANTI BIAR SEKULAR SOSIAL TU
JADI MEROYAN HA,HA,HA,HA
 
JANGAN KASI TAHU SIAPA AKAN KEMPEN UNTUK PAS ATAU KUMPULAN KETIGA !
 
 
-Pak Karamu-
 
 
 
Pas bukan bersendirian berdepan PRU14
Tuan Ibrahim Tuan Man
Tuan Ibrahim Tuan Man

POKOK SENA - Pas bukannya bersendirian untuk berdepan PRU14, sebaliknya akan bersama rakan-rakan lain dalam blok ketiga.

Timbalan Presidennya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, blok ketiga ini meliputi tiga komponen yang menyatakan sokongan kepada Pas, iaitu parti politik, NGO dan tokoh korporat atau akademik.

“Ada sekitar 300 NGO yang nyatakan komitmen untuk bersama Pas, termasuk NGO bukan Islam. Kami adalah blok ketiga dan keutamaan adalah untuk tumbangkan kerajaan BN,” katanya, pada sidang media, selepas majlis tahlil perdana dan kuliah dhuha di Masjid Muasassah Darul Ulum, hari ini.

Mengulas sama ada calon bagi bukan Islam akan dipilih dari kalangan NGO berkenaan bagi mendapatkan sokongan pengundi bukan Islam, katanya, Pas akan menilai calon terbaik daripada beberapa komponen dalam blok ketiga.

“Kita ada dua komponen untuk calon bukan Islam, iaitu Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) dan rakan parti ikatan, selain parti lain yang tidak boleh diumumkan lagi,” katanya.

Menurutnya, Pas juga sedang menilai beberapa tokoh korporat yang telah menyatakan kesediaan untuk melakukan perubahan pada PRU14.


Demikianlah Artikel OOOOOP, JANGAN UMUM SEKARANG !

Sekianlah artikel OOOOOP, JANGAN UMUM SEKARANG ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel OOOOOP, JANGAN UMUM SEKARANG ! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/ooooop-jangan-umum-sekarang.html

Subscribe to receive free email updates: