PATUT LA BERDO'A TAK PERNAH MAKBUL RUPANYA BUAT KERJA HARAM !!!!

PATUT LA BERDO'A TAK PERNAH MAKBUL RUPANYA BUAT KERJA HARAM !!!! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PATUT LA BERDO'A TAK PERNAH MAKBUL RUPANYA BUAT KERJA HARAM !!!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PATUT LA BERDO'A TAK PERNAH MAKBUL RUPANYA BUAT KERJA HARAM !!!!
link : PATUT LA BERDO'A TAK PERNAH MAKBUL RUPANYA BUAT KERJA HARAM !!!!

Baca juga


PATUT LA BERDO'A TAK PERNAH MAKBUL RUPANYA BUAT KERJA HARAM !!!!

MAJLIS PATUA PERLU PANGGIL SIDANG TERGEMPAR !
 
ATAU
 
TANGGUNG DOSA !!!!
 
 
-Pak Karamu-
 
 
Tidak wajar kenakan cukai kepada rakyat
Harussani Zakaria
Harussani Zakaria 
 
SHAH ALAM - Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria berpendapat, pelaksanaan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) tidak sewajarnya dikenakan kepada rakyat negara ini berikutan kaedah tersebut hanya membebankan.

Beliau berkata, kaedah pencukaian sebenarnya tidak wujud dalam hukum syarak dan kerajaan tidak sewajarnya mengenakan GST kepada rakyat yang terbeban dengan pelaksanaan itu bagi memberi keuntungan kepada negara.

“Walaupun ia menguntungkan kerajaan, namun ia telah membebankan rakyat dan kaedahnya adalah tidak kena,” katanya, semalam.

Harussani berkata, sekiranya kerajaan ingin melaksanakan GST, ia sewajarnya hanya dikenakan kepada peniaga tanpa melibatkan rakyat negara ini.

“Jika nak laksanakan GST, sewajarnya ia dikenakan kepada golongan peniaga dan usahawan.

“Jangan kenakan kepada pembeli kerana mereka akan semakin terbeban dengan pelaksanaan oleh kerajaan ini,” katanya.


Demikianlah Artikel PATUT LA BERDO'A TAK PERNAH MAKBUL RUPANYA BUAT KERJA HARAM !!!!

Sekianlah artikel PATUT LA BERDO'A TAK PERNAH MAKBUL RUPANYA BUAT KERJA HARAM !!!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PATUT LA BERDO'A TAK PERNAH MAKBUL RUPANYA BUAT KERJA HARAM !!!! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/patut-la-berdoa-tak-pernah-makbul.html

Subscribe to receive free email updates: