RAFIZI DIA BELUM LAGI JADI ANAK JANTAN SEHINGGA DIA BUAT PENDEDAHAN

RAFIZI DIA BELUM LAGI JADI ANAK JANTAN SEHINGGA DIA BUAT PENDEDAHAN - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul RAFIZI DIA BELUM LAGI JADI ANAK JANTAN SEHINGGA DIA BUAT PENDEDAHAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : RAFIZI DIA BELUM LAGI JADI ANAK JANTAN SEHINGGA DIA BUAT PENDEDAHAN
link : RAFIZI DIA BELUM LAGI JADI ANAK JANTAN SEHINGGA DIA BUAT PENDEDAHAN

Baca juga


RAFIZI DIA BELUM LAGI JADI ANAK JANTAN SEHINGGA DIA BUAT PENDEDAHAN

KITA TUNGGU, JANGAN TAK JADIK !
 
-Pak Karamu-
 
 
Dana 1MDB: Rafizi sahut cabaran Pas
Rafizi Ramli
Rafizi Ramli
SHAH ALAM - Naib Presiden PKR,  Rafizi Ramli akan memberi bukti minggu ini berhubung dakwaan beliau sebelum ini yang mengatakan orang rapat dengan pimpinan Pas menerima wang 1Malaysian Development Berhad (1MDB).

Malah, ujarnya , beliau akan membuat laporan berhubung isu itu kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) pada minggu yang sama.

"Insya-ALLAH minggu ini," katanya kepada Sinar Online hari ini.

Beliau berkata demikian bagi mengulas cabaran Ketua Penerangan Pas Terengganu, Mohd Nor Hamzah yang mencabar Rafizi agar membuktikan tuduhannya itu.


Memetik kenyataan Mohd Nor, beliau berkata Rafizi sengaja mengada-adakan cerita berhubung dakwaan berkenaan.

“Dengan menyebut ‘orang yang rapat’ dengan pimpinan Pas sahaja, adakah berkualiti fitnah itu? Jika benar sekalipun ‘rapat’, adakah rakan rapatnya juga terpalit kalau seseorang itu berbuat onar?” soalnya lagi.
 


Demikianlah Artikel RAFIZI DIA BELUM LAGI JADI ANAK JANTAN SEHINGGA DIA BUAT PENDEDAHAN

Sekianlah artikel RAFIZI DIA BELUM LAGI JADI ANAK JANTAN SEHINGGA DIA BUAT PENDEDAHAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel RAFIZI DIA BELUM LAGI JADI ANAK JANTAN SEHINGGA DIA BUAT PENDEDAHAN dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/rafizi-dia-belum-lagi-jadi-anak-jantan.html

Subscribe to receive free email updates: