SEBARANG PENENTANGAN ISLAM KITA WAJIB SERANG BALAS HABIS-HABISAN

SEBARANG PENENTANGAN ISLAM KITA WAJIB SERANG BALAS HABIS-HABISAN - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SEBARANG PENENTANGAN ISLAM KITA WAJIB SERANG BALAS HABIS-HABISAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SEBARANG PENENTANGAN ISLAM KITA WAJIB SERANG BALAS HABIS-HABISAN
link : SEBARANG PENENTANGAN ISLAM KITA WAJIB SERANG BALAS HABIS-HABISAN

Baca juga


SEBARANG PENENTANGAN ISLAM KITA WAJIB SERANG BALAS HABIS-HABISAN


KETUA MUSLIMAT JANGAN PANDAI CAKAP SAHAJA.
APA KITA FAHAM ISLAM TELAH DISERANG
DENGAN BERBAGAI CARA OLEH PUAK
KAFIR, TAK DENGARPUN MUSLIMAT
BERSUARA ! 
 
MUSLIMAT JANGAN PANDAI CAKAP
KAT MUKTAMAR SAHAJA,
 
 
-Pak Karamu-
 
 
 
Islam lebih penting dari undi
Muktamar Pas 2017

ALOR SETAR - Ketua Muslimat Pas, Nuridah Mohd Salleh berkata, ketegasan parti itu dalam mengutamakan kepentingan Islam daripada meraih undi merupakan satu keputusan yang tepat. 

"Ketegasan kita untuk lebih utamakan kepentingan Islam mengatasi undi adalah satu prinsip yang terbukti tepat. 

"Keputusan itu bukan sahaja menepati kehendak ALLAH SWT malah mendatangkan kesan positif di hati para pengundi," katanya dalam ucapannya sewaktu Muktamar Tahunan Dewan Muslimat Pas Malaysia ke-57 di Kota Sarang Semut, Kedah. 

Tambahnya lagi, beliau menyambut positif kemasukan ahli-ahli baru daripada golongan muda. 

"Terdahulu, kita diuji dengan krisis pertembungan dalaman yang membawa kepada penubuhan parti serpihan namun kita tidak ambil masa yang panjang untuk kembalikan semangat dan kekuatan ahli. 

"Kita juga telah menerima kemasukan ahli-ahli baru yang ramai terutama daripada kalangan generasi muda dalam tempoh yang singkat. 

"Mudah-mudahan, ini merupakan barakah kepatuhan kita kepada ALLAH SWT serta kesetiaan dan keyakinan kepada panduan kepimpinan para ulama," katanya lagi. 

Sementara itu, Nuridah menunjukkan reaksi positif untuk menghadapi PRU14 kelak. 

"Walaupun ujian PRU14 masih belum kita tempuhi, namun riak-riak sokongan berdasarkan kajian menunjukkan anjakan sokongan rakyat khususnya para pengundi Islam," tambahnya lagi.


Demikianlah Artikel SEBARANG PENENTANGAN ISLAM KITA WAJIB SERANG BALAS HABIS-HABISAN

Sekianlah artikel SEBARANG PENENTANGAN ISLAM KITA WAJIB SERANG BALAS HABIS-HABISAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SEBARANG PENENTANGAN ISLAM KITA WAJIB SERANG BALAS HABIS-HABISAN dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/sebarang-penentangan-islam-kita-wajib.html

Subscribe to receive free email updates: