SUDAH JANGKA LAMA DAH !!!

SUDAH JANGKA LAMA DAH !!! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SUDAH JANGKA LAMA DAH !!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SUDAH JANGKA LAMA DAH !!!
link : SUDAH JANGKA LAMA DAH !!!

Baca juga


SUDAH JANGKA LAMA DAH !!!

BERTAMBAH PARAHLAH PARTI BERSATU
SELEPAS INI,SAMBUTANNYA
AKAN MEROSOT
 
 
RAHSIA TELAH TERBONGKAR !!!
 
 
 
-Pak Karamu-
 
 
 
Pakatan Harapan tidak terima Mahathir?
Tun Dr Mahathir Mohamad
Tun Dr Mahathir Mohamad
 
SHAH ALAM - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad perlu mematuhi agenda reformasi yang dilaksanakan oleh Pakatan Harapan apabila berada dalam pakatan pembangkang itu.

Sebaliknya, Pakatan Harapan tidak akan menerima Pengerusi Bersatu itu sekiranya beliau hanya membawa agenda peribadi semata-mata.

Demikian dinyatakan Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali seperti dilaporkan China Press.

Beliau berkata, setiap parti  ada falsafah perjuangannya dan fahaman itu  disebarkan dalam parti sahaja.

"Dalam Selangor, semua dasar yang dilaksanakan perlu dibentangkan dan dibincangkan dalam sidang Dun. Kami berkhidmat kepada rakyat. Tidak ada gunanya berkelahi dalam mesyuarat kerana ia tidak mampu memperbaiki prestasi kerja," katanya.

Menurutnya, setiap dasar yang dilaksanakan Kerajaan Selangor menitikberatkan kehidupan  lebih baik kepada rakyat tanpa membezakan kaum, agama dan latar belakang.


Demikianlah Artikel SUDAH JANGKA LAMA DAH !!!

Sekianlah artikel SUDAH JANGKA LAMA DAH !!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SUDAH JANGKA LAMA DAH !!! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/sudah-jangka-lama-dah.html

Subscribe to receive free email updates: