BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU

BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU
link : BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU

Baca juga


BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU

Barisan baharu Pas mampu bawa hala tuju lebih baik
Pesuruhjaya Pas Terengganu, Satiful Bahri Mamat
Satiful Bahri.

KUALA TERENGGANU – Barisan kepimpinan Pas yang baharu dilantik bagi sesi 2017-2019 disifatkan mampu membawa hala tuju yang lebih baik dalam berdepan cabaran getir menjelang PRU14.

Pesuruhjaya Pas Terengganu, Satiful Bahri Mamat berkata, gabungan muka lama dan baharu berupaya membantu kepimpinan parti di bawah gandingan Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan timbalannya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man untuk terus memastikan pendekatan politik matang dan sejahtera mampu dizahirkan pada PRU akan datang.

Beliau turut menggambarkan bahawa masalah dalaman yang melanda parti itu juga tidak timbul pada Muktamar Tahunan Pas Ke-63 yang baharu selesai kelmarin berikutan kumpulan yang tidak sebulu dengan parti itu telah bertindak mengambil haluan sendiri.

“Selepas pemilihan kali ini, kita juga tidak mendengar ‘bunyi’ untuk buat parti baharu dan parti akan fokus untuk memastikan lonjakan menghadapi PRU14,” katanya kepada Sinar Harian, di sini.

Sementara itu, Satiful Bahri turut mengucapkan tahniah kepada muka baharu yang memenangi pemilihan AJK kali ini terutamanya Dr Azman Ibrahim dari Terengganu yang juga Timbalan Yang Dipertua Pas Kawasan Setiu.

Azman merupakan antara 18 orang yang memenangi pemilihan AJK Pas Pusat dan merupakan antara tiga wakil Terengganu yang berjaya menempatkan diri dalam jawatankuasa tersebut selain dua penyandang lama dari negeri ini iaitu Ahli Parlimen Kuala Nerus, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali dan Dr Riduan Mohamad Nor.



Demikianlah Artikel BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU

Sekianlah artikel BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BARISAN BARU PAS MAMPU MENANG TAPI PAKATAN HARAPAN PULA JADI PENGACAU dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/barisan-baru-pas-mampu-menang-tapi.html

Subscribe to receive free email updates: