BILA RAFIZI BUKA MULUT, RAKYAT MELUAT DENGAN PKR

BILA RAFIZI BUKA MULUT, RAKYAT MELUAT DENGAN PKR - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BILA RAFIZI BUKA MULUT, RAKYAT MELUAT DENGAN PKR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BILA RAFIZI BUKA MULUT, RAKYAT MELUAT DENGAN PKR
link : BILA RAFIZI BUKA MULUT, RAKYAT MELUAT DENGAN PKR

Baca juga


BILA RAFIZI BUKA MULUT, RAKYAT MELUAT DENGAN PKR

BILA RAFIZI MULA BUKA MULUT,
RAKYAT MULA MELUAT DENGAN PKR
 
BILA RAFIZI BUKA MULUT,
ANUAR BERTAMBAH JAUH DIHATI RAKYAT
 
BILA RAFIZI BUKA MULUT,
AZMIN JADI PILIHAN JADI PI EM
 
BILA RAFIZI BUKA MULUT,
TERINGAT LANGKAH KAJANG GAGAL
 
BILA RAFIZI BUKA MULUT,
MUSUH PKR BERTAMBAH RANCAK
 
 
-Pak Karamu-
 
 
PKR 'ada cara' nak jadikan Anwar PM ke-7
Rafizi Ramli
Rafizi Ramli - Foto Sinar Harian oleh Afiq Razali
 
SHAH ALAM - PKR tetap berpendirian Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah calon terbaik untuk diangkat menjadi Perdana Menteri ke-7, sekiranya Pakatan Harapan menang pada PRU14 nanti.

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli berkata, walaupun Anwar masih berada di penjara namun parti itu 'ada cara' untuk menjadikan beliau perdana menteri yang seterusnya.

"Persoalan siapa Perdana Menteri jika Pakatan Harapan menang: jawapan kami adalah jelas, Perdana Menteri setelah Pakatan Harapan menang adalah Anwar Ibrahim.

"Kaedah Pengampunan Diraja ada walaupun nampak sukar tetapi rakyat tahu ada kaedah pengampunan diraja yang boleh digunakan dan membolehkan Anwar dibebaskan segera dan bertanding segera dalam pilihanraya kecil.  

"Kaedah ini ada digunakan dalam kes-kes ehsan untuk membebaskan pesalah, apatah lagi dalam kes Anwar Ibrahim ia satu kes fitnah yang jelas oleh musuh politik beliau yang mahu menghentikan kemaraan rakyat menuntut perubahan," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

[ARTIKEL BERKAITAN: PKR menang, Anwar PM ke7]

Mengulas lanjut, Rafizi berkata, sahabat-sahabat di dalam DAP dan Amanah pernah bersetuju agar Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Wan Azizah menjadi Perdana Menteri interim (mewakili Anwar Ibrahim) sementara usaha pembebasan Anwar Ibrahim dilakukan melalui kaedah pengampunan diraja.  

"Saya yakin dalam masa sebulan dari tarikh kemenangan PRU14 Anwar Ibrahim boleh dibebaskan dengan cara ini dan sebulan kemudian terus bertanding dalam sebuah pilihanraya kecil sebelum mengangkat sumpah menjadi Perdana Menteri," katanya.


Demikianlah Artikel BILA RAFIZI BUKA MULUT, RAKYAT MELUAT DENGAN PKR

Sekianlah artikel BILA RAFIZI BUKA MULUT, RAKYAT MELUAT DENGAN PKR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BILA RAFIZI BUKA MULUT, RAKYAT MELUAT DENGAN PKR dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/bila-rafizi-buka-mulut-rakyat-meluat.html

Subscribe to receive free email updates: