BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak

BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak
link : BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak

Baca juga


BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak


BN tak mampu bertahan lepas PRU14
Tuan Ibrahim Tuan Man
Tuan Ibrahim Tuan Man 
 
SHAH ALAM – Pas menjangkakan BN tidak akan mampu bertahan selepas PRU14 akan datang.
Ini kerana menurut Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, rakyat kini tidak termakan lagi dengan teknik alih perhatian yang cuba dimainkan oleh kerajaan.

“Dalam keadaan seperti ini, teknik mengalihkan pandangan rakyat daripada isu-isu yang sedang melanda rakyat kepada isu-isu remeh-temeh dan sensasi sedang dilakukan giat.

“Dengan teknik ini, BN berharap rakyat dapat melupakan isu seperti 1MDB dan kenaikan kos sara hidup dan memberi tumpuan kepada program-program seperti TN50, drama-drama politik yang tidak henti seperti insiden tampar dan juga tangkapan-tangkapan berprofil tinggi para penjawat awam seperti seorang bekas polis pegawai tinggi yang dituduh menerima komisen RM1 juta tapi akhirnya dibebaskan.

“BN akan mencuba apa sahaja, tapi realitinya, perubahan politik ini tidak dapat dielakkan lagi, hanya masa sahaja belum diketahui,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Menurutnya lagi, kemelut yang berlaku dalam negara kini memerlukan satu perubahan atau anjakan politik yang serius.

“Kebangkitan golongan muda dan desakan ke arah perubahan total semakin hari semakin kuat.

“Kegawatan ekonomi, yang sebahagiannya besarnya berpunca dari salah urus khazanah negara telah sampai kepada kemuncaknya bila semua penyelewengan yang selama ini ditutup, kini terbuka satu demi satu,” katanya lagi.


Demikianlah Artikel BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak

Sekianlah artikel BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BN boleh menang jika mereka lakukan sikap sombong dan bongkak dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/bn-boleh-menang-jika-mereka-lakukan.html

Subscribe to receive free email updates: