dap sekulai sosialis memang sesat

dap sekulai sosialis memang sesat - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul dap sekulai sosialis memang sesat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : dap sekulai sosialis memang sesat
link : dap sekulai sosialis memang sesat

Baca juga


dap sekulai sosialis memang sesat

 PAS TAK PERLU KATA GUAN ENG SESAT
TAPI KATAKAN DAP ITU PARTI SESAT
LEBIH SESAT LAGI BILA GUAN ENG
TERLIBAT DENGAN RASUAH

TAK LAMA LAGI DIA AKAN PAKAI
BAJU WARNA SAMI ATAU WARNA
BAJU ORANG MASUK PENJARA


-Pak Karamu-
 
 
 
Pemuda Pas dakwa Guan Eng sesat
Lim Guan Eng, Ahmad Fadhli Shaari

SHAH ALAM - Pemuda Pas membidas Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang mendakwa parti Islam itu sesat kerana menganggap DAP sebagai musuh utama.

Naib Ketuanya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, kenyataan Guan Eng memerlukan pembetulan kerana hakikatnya beliau yang telah sesat.

“Menyifatkan mengundi Pas sama dengan mengundi Umno secara realitinya telah mengisytiharkan Pas sebagai musuh. Ini kerana bukankah selama ini tuan (Guan Eng) tidak pernah berganjak daripada menyatakan bahawa Umno ialah musuh utama?

“Bermusuh dengan Umno sehingga tidak boleh sama sekali pemimpin Pas sepentas dengan pemimpin Umno (walaupun tuan sendiri kelihatan makan semeja dan ia halal di sisi tuan dan rakan-rakan),” katanya dalam kenyataan, semalam.

Semalam, Guan Eng menyifatkan tindakan Pas mengisytiharkan DAP sebagai musuh utama pada PRU14 menunjukkan parti itu sesat dalam berpolitik.

 Ini susulan kenyataan perwakilan Pas Pulau Pinang, Yusni Mat Piah dalam muktamar lalu, bahawa BN bukan lagi musuh utama Pas sebaliknya DAP kerana jelas menentang agenda Islam.

Kata Ahmad Fadhli, kenyataan yang disebut oleh Yusni tidak bererti ia merupakan pendirian parti.

“Muktamar Pas berjalan dengan semangat demokratik dan membenarkan para perwakilan melontarkan pandangan tanpa perlu menggelar dirinya sebagai parti demokratik,” katanya.


Demikianlah Artikel dap sekulai sosialis memang sesat

Sekianlah artikel dap sekulai sosialis memang sesat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel dap sekulai sosialis memang sesat dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/dap-sekulai-sosialis-memang-sesat.html

Subscribe to receive free email updates: