DIBAKAR,MEMBAKAR HANGUS HABISSSS !

DIBAKAR,MEMBAKAR HANGUS HABISSSS ! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul DIBAKAR,MEMBAKAR HANGUS HABISSSS !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DIBAKAR,MEMBAKAR HANGUS HABISSSS !
link : DIBAKAR,MEMBAKAR HANGUS HABISSSS !

Baca juga


DIBAKAR,MEMBAKAR HANGUS HABISSSS !

Shabery, Abdul Hadi sarapan bersama nelayan
Shabery, Abdul Hadi sarapan bersama nelayan
Shabery (dua kanan) dan Abdul Hadi bersarapan bersama nelayan di Marang Waterfront, Marang, hari ini.
 
MARANG - Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek dan Ahli Parlimen Marang, Datuk Seri Abdul Hadi Awang meluangkan masa bersama bersarapan dengan warga nelayan di sini, pagi ini.

Abdul Hadi hadir sebagai jemputan sempena Majlis Pelancaran Tukun Rig To Reef dan Majlis Menandatangani Memorandum Persefahaman Antara Jabatan Perikanan Malaysia (DOF) dan Petronas di Marang Waterfront.

Ketibaan Abdul Hadi disambut Shabery yang diiringi Pengerusi Jawatankuasa Pertanian, Industri Asas Tani, Perusahaan Perladangan dan Komoditi negeri, Datuk Muhammad Pehemi Yusoff serta Naib Presiden (Pengurusan Petroleum) Petronas.

Kesemua pemimpin terbabit tidak melepaskan peluang menikmati nasi dagang, iaitu antara pilihan ‘pengisi perut’ warga nelayan di daerah itu selain kuih tradisional Melayu.

Shabery dan Abdul Hadi meluangkan masa kira-kira satu jam bersama golongan nelayan sebelum berlepas ke Pulau Kapas. 

Majlis turut dihadiri​ Ketua Umno Bahagian Marang, A Latiff Awang.


Demikianlah Artikel DIBAKAR,MEMBAKAR HANGUS HABISSSS !

Sekianlah artikel DIBAKAR,MEMBAKAR HANGUS HABISSSS ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel DIBAKAR,MEMBAKAR HANGUS HABISSSS ! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/dibakarmembakar-hangus-habissss.html

Subscribe to receive free email updates: