INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT

INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT
link : INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT

Baca juga


INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT


Pas kekal keputusan, tiga exco tidak letak jawatan
Pas kekal keputusan, tiga exco tidak letak jawatan
 
Tuan Ibrahim (dua, kiri) dan Takiyuddin (tengah) pada sidang media Mesyuarat Khas Jawatankuasa Kerja Pas Pusat di Ibu Pejabat Pas.
 
KUALA LUMPUR - Tiga Exco Pas dalam Kerajaan Selangor akan terus memegang jawatan sehingga satu keputusan baharu dicapai.

Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, Pas mengekalkan keputusan tersebut agar tidak mengganggu perjalanan pentadbiran Kerajaan Selangor.

“Setakat hari ini, ketiga-tiga Exco Pas akan terus berkhidmat dalam kerajaan Selangor dan kita yakin pentadbiran (masih) boleh berjalan dengan lancar. Kita juga tidak mahu mengganggu perjalanan kerajaan (jika exco meletakkan jawatan sekarang).

“Ketetapan ini kekal sehingga satu keputusan baharu dibuat dan Pas akan memaklumkan tindakan susulan kemudian," katanya selepas mempengerusikan Mesyuarakat Khas Jawatankuasa Kerja Pas Pusat di Ibu Pejabat Pas, hari ini.

Pada masa sama, Pas memutuskan akan mengadakan pertemuan dengan Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali bagi membincangkan pelbagai isu yang melibatkan kerajaan negeri itu dalam masa terdekat.

“Pas akan diwakili saya sendiri dan Setiausaha Agung, Datuk Takiyuddin Hassan selain naib presiden. Tarikh dan masa akan diputuskan kemudian,” katanya.

Sementara itu, Takiyuddin berkata, berdasarkan Perkara 53 Fasal 7 Undang-undang Tubuh Kerajaan Negeri Selangor 1959, ia jelas mengatakan bahawa seseorang ahli majlis mesyuarat kerajaan selain menteri besar hendaklah memegang jawatan selama yang diperkenankan Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah.
“Itu yang dip


Demikianlah Artikel INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT

Sekianlah artikel INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel INILAH KESAN PENYAMUN BAWA LARI KERUSI DARI MANDAT RAKYAT dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/inilah-kesan-penyamun-bawa-lari-kerusi.html

Subscribe to receive free email updates: