JIKA BENAR CAMPUR TANGAN URUSAN AGAMA, BUKA SAHAJA TAMPAR TAPI WAJIB TERAJANG

JIKA BENAR CAMPUR TANGAN URUSAN AGAMA, BUKA SAHAJA TAMPAR TAPI WAJIB TERAJANG - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JIKA BENAR CAMPUR TANGAN URUSAN AGAMA, BUKA SAHAJA TAMPAR TAPI WAJIB TERAJANG, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JIKA BENAR CAMPUR TANGAN URUSAN AGAMA, BUKA SAHAJA TAMPAR TAPI WAJIB TERAJANG
link : JIKA BENAR CAMPUR TANGAN URUSAN AGAMA, BUKA SAHAJA TAMPAR TAPI WAJIB TERAJANG

Baca juga


JIKA BENAR CAMPUR TANGAN URUSAN AGAMA, BUKA SAHAJA TAMPAR TAPI WAJIB TERAJANG


Pegawai Guan Eng ditampar ketika perhimpunan aman
Pegawai Guan Eng ditampar ketika perhimpunan aman
GEORGETOWN - Pegawai Penerangan Ketua Menteri Pulau Pinang, Zaidi Ahmad ditampar oleh seorang warga emas ketika himpunan aman selepas solat Jumaat di Masjid Simpang Enam, kira-kira jam 2.30 petang tadi.

Insiden berkenaan menyebabkan berlaku sedikit kekecohan dalam himpunan bantahan campur tangan pemimpin DAP dalam urusan hal ehwal agama Islam di Pulau Pinang.

Kejadian berlaku apabila Zaidi yang mendengar ucapan Pengerusi Jaringan Muslimin Pulau Pinang, Mohamed Hafiz Mohamed Nordin mempersoalkan ucapan Hafiz.

“Saya berada di masjid ketika itu dan Hafiz menuduh kerajaan Pulau Pinang campur tangan dalam fatwa negeri. Jadi saya bertanya kepada dia fatwa mana yang dicampuri.

"Saya cuma nak tau fatwa mana yang kerajaan negeri campur tangan, tapi tiba-tiba kena serang," katanya.

Bagaimanapun, kekecohan itu dikawal dengan bantuan anggota polis yang berada di tempat kejadian.


Demikianlah Artikel JIKA BENAR CAMPUR TANGAN URUSAN AGAMA, BUKA SAHAJA TAMPAR TAPI WAJIB TERAJANG

Sekianlah artikel JIKA BENAR CAMPUR TANGAN URUSAN AGAMA, BUKA SAHAJA TAMPAR TAPI WAJIB TERAJANG kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JIKA BENAR CAMPUR TANGAN URUSAN AGAMA, BUKA SAHAJA TAMPAR TAPI WAJIB TERAJANG dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/jika-benar-campur-tangan-urusan-agama.html

Subscribe to receive free email updates: