JIKA LETAK JAWATAN AKAN GANGGU KERAJAAN SELANGOR ?

JIKA LETAK JAWATAN AKAN GANGGU KERAJAAN SELANGOR ? - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JIKA LETAK JAWATAN AKAN GANGGU KERAJAAN SELANGOR ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JIKA LETAK JAWATAN AKAN GANGGU KERAJAAN SELANGOR ?
link : JIKA LETAK JAWATAN AKAN GANGGU KERAJAAN SELANGOR ?

Baca juga


JIKA LETAK JAWATAN AKAN GANGGU KERAJAAN SELANGOR ?

Anwar arah teruskan perbincangan isu tiga exco Pas
Anwar Ibrahim
Anwar Ibrahim
KUALA LUMPUR - Bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengarahkan PKR untuk meneruskan perbincangan berhubung isu tiga exco Pas yang masih berkhidmat dalam pentadbiran kerajaan Negeri Selangor.

Anwar berkata, Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali, akan meneruskan perbincangan sebelum membuat keputusan muktamad mengenai perkara berkenaan.

“Kita masih berbincang dan saya telah meminta Mohamed Azmin untuk meneliti perkara itu pada pertemuan yang  diadakan petang ini,” katanya kepada pemberita di mahkamah, hari ini.

Anwar berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai kedudukan tiga exco Selangor.

[ARTIKEL BERKAITAN: Pas kekal keputusan, tiga exco tidak letak jawatan ]

Sebelum ini, Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, Pas mengekalkan keputusan untuk tiga exco berkenaan tidak meletak jawatan agar tidak mengganggu perjalanan pentadbiran Kerajaan Selangor.


Demikianlah Artikel JIKA LETAK JAWATAN AKAN GANGGU KERAJAAN SELANGOR ?

Sekianlah artikel JIKA LETAK JAWATAN AKAN GANGGU KERAJAAN SELANGOR ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JIKA LETAK JAWATAN AKAN GANGGU KERAJAAN SELANGOR ? dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/jika-letak-jawatan-akan-ganggu-kerajaan.html

Subscribe to receive free email updates: