MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA !

MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA ! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA !
link : MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA !

Baca juga


MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA !


 
DULU MINTA MA'AF,
SEKARANGPUN MINTA MA'AF
ITU SEMUA TIADA HAL PUNYA !
 
LU ORANG BUAT BANYAK KALIPUN
TIADA HAL PUNYA, NANTI 
MINTA MA'AF LA !
 
NANTI DEKAT PILIHANRAYA
LU ORANG TOLONG LA SAMA KITA !
 
 
-Pak Karamu-
 
 
Akhbar The Star mohon maaf
KDN akan panggil The Star esok
Muka hadapan The Star yang menjadi kontroversi.
 
SHAH ALAM - “Kami minta maaf,” berikut kenyataan akhbar The Star mengenai insiden muka depan yang menyinggung perasaan umat Islam di negara ini.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan akhbar berkenaan telah memperjelaskan pihaknya tidak berniat untuk menyinggung perasaan umat Islam.

“Merujuk kepada muka depan akhbar The Star pada Sabtu, 27 Mei lalu, kami ingin menjelaskan bahawa sudah menjadi satu amalan di sini untuk menghormati hari pertama Ramadhan dan meletakkan gambar orang ramai mengerjakan solat terawih di muka depan akhbar.

“Bagaimanapun, muka depan akhbar tahun ini menjadi isu apabila tajuk utamanya berkaitan dengan ketua pengganas serta gambar umat Islam sedang mengerja solat terawih.

“Ini menyebabkan ramai yang tersalah anggap dengan perkara tersebut namun ingin ditegaskan bahawa perkara ini bukanlah dilakukan dengan sengaja,” tulis kenyataan tersebut.

[ARTIKEL BERKAITAN: KDN akan panggil The Star esok]

Semalam, muka depan akbar The Star memaparkan gambar umat Islam sedang menunaikan ibadah solat berjemaah beserta tajuk ‘Malaysian Terrorist Leader’.

Akhbar tersebut turut mengakui kekhilafan mereka dan akan lebih berhati-hati selepas ini.


Demikianlah Artikel MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA !

Sekianlah artikel MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MINTA MA'AF ? OK,OK TIADA HAL PUNYA ! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/minta-maaf-okok-tiada-hal-punya.html

Subscribe to receive free email updates: