PANDANGAN INI MUNGKIN !

PANDANGAN INI MUNGKIN ! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PANDANGAN INI MUNGKIN !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PANDANGAN INI MUNGKIN !
link : PANDANGAN INI MUNGKIN !

Baca juga


PANDANGAN INI MUNGKIN !

PAKATAN HARAPAN MUNGKIN BOLEH MENANG
JIKA PAS BERADA DIDALAM PAKATAN TERSEBUT
AKAN TETAPI PAS TERPAKSA UNDUR DIRI
KERANA  KEBANYAKAN PARTI DIDALAMNYA 
TIDAK MENGHORMATI DASAR  YANG DIBAWA 
OLEH PAS.
SEBAB ITULAH UMNO BERKATA:
DENGAN ADANYA SIFAT MATANG PAS UNTUK BERBAIK-BAIK MAKA 
UMNO AKAN DAPAT MEMULIHKAN KEPERCAYAAN
 RAKYAT TERHADAP PARTI TERSEBUT
DEMIKIAN JUGA PANDANGAN YANG 
DILONTARKAN OLEH EZAM MUHAMMAD NOR

-Pak Karamu-
Belum tentu Pakatan Harapan menang PRU14

Belum tentu Pakatan Harapan menang PRU14
KOTA BHARU - Tiada fakta dan bukti khusus yang boleh membayangkan Pakatan Harapan berjaya menumbangkan kerajaan sedia ada, kata Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Ahmad Yakob.

Menurutnya, tiada sebarang ramalan dibuat mengenai perkara tersebut dan Pas tidak sesekali gentar dengan perkara itu, malah terus optimis dengan kekuatan yang ada.

“Setakat ini tak ada lagi ramalan kata pakatan akan menang, ataupun mereka sekuat parti-parti lain,” katanya kepada media di sini, semalam.

Beliau hadir di Seminar Ahli Majlis dan Penyampaian Watikah Pelantikan Ahli Majlis Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) negeri Kelantan di sini.

Mengulas mengenai kenyataan Ketua Penerangan Umno, Tan Sri Annuar Musa yang menyatakan Umno dan Pas perlu meraikan persamaan yang ada di antara kedua-dua parti itu, beliau berkata, sehingga kini Pas dan Umno tidak ada apa-apa  persesefahaman dan parti itu masih lagi musuh tradisi Pas.

Menteri Besar itu juga berkata, walaupun Pas meraikan hubungan dengan Kerajaan Pusat, Pas masih kukuh bersama blok ketiga yang telah dibina dan bersedia berdepan segala kemungkinan pada PRU14 kali ini.

“Sememangnya kita meraikan hubungan (kerajaan dan kerajaan) itu demi kepentingan rakyat, apa pun yang melibatkan hubungan tersebut, kita hormat lah. Bagi memastikan hak rakyat dapat diperjuangkan, namun dari segi politik, kita masih seperti dulu lagi,” katanya.

Dalam perkembangan lain, mengulas tunggakan cukai taksiran berjumlah RM51.12 juta yang gagal dikutip PBT tahun lalu, beliau berkata, kerajaan telah pun minta setiap PBT buat kajian bagaimana cara tunggakan tersebut dapat dilangsaikan.

“Kalau ada jawapan nanti, PBT masing-masing boleh buat pendekatan bagaimana kita dapatkan  semula tunggakan itu, ini kerana, disebabkan tunggakan inilah kita gagal beri perkhidmatan baik.

“Kena ada kerjasama antara satu sama lain, rakyat bayar cukai, kita bagi perkhidmatan. Saya berpendapat biar ada perbincangan antara pihak PBT masing-masing. Kita perlu buat kajian, apa puncanya sehingga ada tunggakan begitu besar dan daripada kajian itu boleh dibuat sebarang tindakan,” katanya.


Demikianlah Artikel PANDANGAN INI MUNGKIN !

Sekianlah artikel PANDANGAN INI MUNGKIN ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PANDANGAN INI MUNGKIN ! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/pandangan-ini-mungkin.html

Subscribe to receive free email updates: