SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN !

SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN ! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN !
link : SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN !

Baca juga


SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN !


 PKR SEBENARNYA SEBUAH PARTI YANG AMAT KUAT.
TAMBAHAN PULA IA BERADA DIDALAM PAKATAN HARAPAN YANG AMPUH DAN HEBAT.
MALULAH JIKA MASIH MENGHARAPKAN PAS
PENDEK KATA SEBUT SAHAJA PILIHANRAYA
MENANG DALAM TANGAN,

PAS APA ADA ?



-Pak Karamu- 



PKR Perak akui sukar tanpa Pas

Madhi Hassan
Madhi Hassan
IPOH - PKR Perak mengakui sukar membentuk pakatan yang lebih kukuh sekiranya Pas menutup terus pintu rundingan dalam usaha memastikan pertandingan satu lawan satu pada PRU14 nanti merealisasikan misi menewaskan BN.

Pengarah Strategiknya, Madhi Hassan berkata, sekiranya rundingan gagal dicapai, kerajaan BN masih boleh ditumbangkan dengan syarat rakyat difahamkan bahawa hanya gabungan pembangkang berbilang kaum dan progresif seperti Pakatan Harapan sahaja yang berupaya menggantikan BN.

Katanya, prospek Pakatan Harapan di Perak adalah yang ketiga tertinggi selepas Pulau Pinang dan Selangor kerana pada PRU13, Pakatan Rakyat memenangi 55 peratus undi popular di Perak.

“Mood dalam kalangan rakyat pada masa ini menunjukkan tahap ketidakpuasan hati yang tinggi kepada kerajaan sekali gus mampu melonjakkan sokongan kepada gabungan alternatif iaitu Pakatan Harapan.

“Sama ada Pas bersama atau tidak dalam gabungan oposisi, formula satu lawan satu masih boleh dilakukan sekiranya Pas sedia berbincang untuk melakukan electoral pact dengan parti-parti oposisi,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Madhi menyambut baik pengumuman Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali untuk mengambil Perak sebagai anak angkat.

Beliau berkata, Perak merupakan negeri yang menjadi keutamaan PKR selain Selangor.

“Status istimewa sebagai negeri angkat diharap dapat diterjemahkan secara konkrit bagi memperkukuh persiapan cabang-cabang di Perak bagi memenangi PRU14.

“Bagaimanapun kita belum memutuskan apa bentuk bantuan yang diperlukan daripada Mohamed Azmin tetapi secara umumnya menjurus kepada persiapan pilihan raya,” katanya.

Sementara itu, Setiausaha PKR Perak, Abdul Yunus Jamhari berkata, pihaknya berharap Mohamed Azmin dapat berkongsi formula kemenangan di Selangor.

Beliau berkata, PKR negeri juga mengharapkan lebih ramai tokoh nasional PKR yang berasal dari Perak diketengahkan sebagai calon di kerusi yang ditandingi PKR pada PRU14 nanti.


Demikianlah Artikel SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN !

Sekianlah artikel SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SERANGLAH PAS LAGI BERMATI-MATIAN ! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/seranglah-pas-lagi-bermati-matian.html

Subscribe to receive free email updates: