8 JAM GELEDAH DAPAT TIGA BEG TARIK DOKUMEN

8 JAM GELEDAH DAPAT TIGA BEG TARIK DOKUMEN - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 8 JAM GELEDAH DAPAT TIGA BEG TARIK DOKUMEN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 8 JAM GELEDAH DAPAT TIGA BEG TARIK DOKUMEN
link : 8 JAM GELEDAH DAPAT TIGA BEG TARIK DOKUMEN

Baca juga


8 JAM GELEDAH DAPAT TIGA BEG TARIK DOKUMEN


Lapan jam SPRM geledah pejabat FGV
Lapan jam SPRM geledah pejabat FGV
KUALA LUMPUR - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) meninggalkan Menara Felda selepas 8 jam menjalankan siasatan di pejabat Presiden dan Ketua Pengarah Urusan (CEO) Felda Global Ventures (FGV), Datuk Zakaria Arshad.

Selain itu, SPRM juga turut membawa keluar tiga beg tarik, empat bekas kotak dan beberapa bungkus dokumen dipercayai berkaitan dengan kes tersebut.

Difahamkan, SPRM hadir ke Menara Felda pada jam 10 pagi diketuai oleh Pegawai Kanannya, Sazrul Sazreen dan dilihat meninggalkan lokasi sekitar jam 6 petang.

Selasa lalu, Lembaga Pengarah FGV mengarahkan Zakaria bercuti serta-merta bagi membolehkan siasatan berhubung tunggakan bayaran sebuah syarikat Afghanistan bernama Safitex kepada anak syarikat FGV, Delima Oil Products Sdn Bhd.

Selain Zakaria, Ketua Pegawai Kewangan Kumpulan FGV, Ahmad Tifli Mohd Talha; Pengurus Besar Kanan Delima Oil Products Sdn Bhd, Kamarzaman Karim dan Ketua Pegawai Eksekutif FGV Trading, Ahmad Salman Omar juga diminta bercuti.

Susulan itu, kerajaan telah melantik bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Idris Jala sebagai pihak berkecuali untuk meneliti penggantungan Zakaria dan tiga pegawai lain, selain meneliti fakta kes itu dan mencadangkan jalan penyelesaian berhubung kemelut itu.

Dalam pada itu, seramai 30 orang pengamal media turut berkumpul di lobi Menara Felda sejak jam 9 pagi lagi bagi mengetahui perkembangan kes tersebut dan SPRM masih sedang jalankan siasatan di sini.


Demikianlah Artikel 8 JAM GELEDAH DAPAT TIGA BEG TARIK DOKUMEN

Sekianlah artikel 8 JAM GELEDAH DAPAT TIGA BEG TARIK DOKUMEN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 8 JAM GELEDAH DAPAT TIGA BEG TARIK DOKUMEN dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/06/8-jam-geledah-dapat-tiga-beg-tarik_21.html

Subscribe to receive free email updates: