ADUN HUTAN MELINTANG PENGSAN ?

ADUN HUTAN MELINTANG PENGSAN ? - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ADUN HUTAN MELINTANG PENGSAN ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ADUN HUTAN MELINTANG PENGSAN ?
link : ADUN HUTAN MELINTANG PENGSAN ?

Baca juga


ADUN HUTAN MELINTANG PENGSAN ?

June 23, 2017

2ADUN PKR Hutan Melintang Buat Lawak Antarabangsa, 10 Jam Mogok Lapar Sudah Pengsan!



Mogok lapar ADUN Hutan Melintang dari PKR, S Kesavan, bertukar menjadi lawak antarabangsa apabila terpaksa dikejarkan ke hospital malam tadi, kira-kira 10 jam selepas memulakan mogok lapar di hadapan ibu pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) di Putrajaya semalam.

S Kesavan memulakan protes 48 jam itu sebagai membantah kegagalan SPR menjawab beberapa isu termasuk pemindahan dan pendaftaran pengundi yang bukan bermastautin di kawasan DUN Hutan Melintang.

Protes dimulakan sekali lagi semalam pada 11.00 pagi. Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil berkata beberapa penyokong S Kesavan memanggil ambulans malam tadi selepas mendapati tahap kesihatan semakin merosot. Beliau dikejarkan ke Hospital Putrajaya pada jam 9.00 malam.

PKR memerlukan pemimpin yang tahan lasak untuk mogok lapar. Umat Islam tidak mempunyai masalah untuk berpuasa selama lebih kurang 12 jam setiap hari selama sebulan. Bagaimana S Kesavan hendak merasai denyut nadi pengundi-pengundi beliau yang miskin sekiranya berpuasa tahan lapar tidak sampai 10 jam sudah dikejarkan ke hospital?

Read more at http://ift.tt/2swQv0S


Demikianlah Artikel ADUN HUTAN MELINTANG PENGSAN ?

Sekianlah artikel ADUN HUTAN MELINTANG PENGSAN ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ADUN HUTAN MELINTANG PENGSAN ? dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/06/adun-hutan-melintang-pengsan.html

Subscribe to receive free email updates: