PKR KEKAL

PKR KEKAL - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PKR KEKAL, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PKR KEKAL
link : PKR KEKAL

Baca juga


PKR KEKAL

Pas harap PKR terus kekal di Kelantan
Pas harap PKR terus kekal di Kelantan
Tuan Ibrahim dua dari kiri bersama Ketua Penerangan Pas, Nasrudin Hassan menyediakan juadah berbuka puasa kepada rakan media. 
 
KUALA LUMPUR - Pas berharap lantikan politik PKR dalam kerajaan Kelantan terus berkhidmat sekurang-kurangnya sehingga PRU14.

Perkara tersebut disuarakan Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man susulan kenyataan terbaharu Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail bahawa jawatan yang disandang PKR di Kelantan akan berakhir Julai ini.

Namun begitu, Tuan Ibrahim berkata, ia terpulang kepada PKR untuk  membuat sebarang keputusan.
"Tindakan PKR adalah hak parti, tapi kerajaan Kelantan harap PKR terus kekal berkhidmat sehingga PRU akan datang,” katanya ketika Majlis Berbuka Puasa Pas di Kuala Lumpur, hari ini.

Jelas Tuan Ibrahim, jika PKR berpendirian untuk meletakkan jawatan, Pas akan mengisi kekosongan yang ditinggalkan.

“Jawatan lantikan politik di Kelantan sekitar 50 hingga 52 orang, jawatan itu akan diganti dengan lantikan baru jentera parti.

"Jawatan di Kelantan sangat unik sebagai contoh pihak kami melantik orang Cina sebagai penghulu bagi kaum Cina dan penghulu dalam kalangan wanita," katanya

Sebelum ini, PKR merestui pendekatan Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali untuk mengekalkan tiga exco Pas demi kestabilan kerajaan Selangor.


Demikianlah Artikel PKR KEKAL

Sekianlah artikel PKR KEKAL kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PKR KEKAL dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/06/pkr-kekal.html

Subscribe to receive free email updates: