SHHHH, DIAM, JANGAN CAKAP

SHHHH, DIAM, JANGAN CAKAP - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SHHHH, DIAM, JANGAN CAKAP, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SHHHH, DIAM, JANGAN CAKAP
link : SHHHH, DIAM, JANGAN CAKAP

Baca juga


SHHHH, DIAM, JANGAN CAKAP


Putrajaya arah tutup mulut?
Putrajaya arah tutup mulut?
SHAH ALAM - Kemelut yang berlaku dalam pengurusan Felda Global Ventures Holding dikatakan cuba diredakan apabila kedua-dua pihak sudah menerima arahan supaya tidak mengeluarkan sebarang kenyataan kepada media.

Sumber memberitahu Sinar Harian, Ketua Pegawai Eksekutif FGV, Datuk Zakaria telah dipanggil ke Putrajaya semalam dan beliau difahamkan agar tidak membuat atau memberi sebarang komen berkaitan kemelut itu sehingga diberitahu kelak.

Difahamkan juga, Pengerusi FGV, Tan Sri Isa Abdul Samad turut dipanggil dan menerima arahan sama.

"Memang Datuk Zakaria diminta ke Putrajaya tengahari ini (semalam) dan selepas itu beliau beritahu sudah diminta tidak buat sebarang kenyataan," kata sumber itu.


Demikianlah Artikel SHHHH, DIAM, JANGAN CAKAP

Sekianlah artikel SHHHH, DIAM, JANGAN CAKAP kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SHHHH, DIAM, JANGAN CAKAP dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/06/shhhh-diam-jangan-cakap.html

Subscribe to receive free email updates: