MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ?

MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ? - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ?
link : MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ?

Baca juga


MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ?

TIADA ALASAN MAHADHIR MENJADI PIEM MALAYSIA. DIA SUDAH TIDAK LAYAK JADI PIEM

FULL STOP.

BINTANG HARAPAN ? CEDERA ? DIA MEMANG TAK MAHU JADI PIEM,SEBAB DIA SENGAJA CEDERAKAN DIRI DIA, DIA NAK BEREHAT DAH !

PAKATAN JANGAN MENGIGAU NAK PI DOK PUTERA JAYA, TERBUKTI RAKYAT MALAYSIA TAK MAHUKAN PAKATAN RAKYAT 

FULL STOP.

MACAM MANA NAK MEMERINTAH JIKA RAKYATPUN MENOLAK PH SEBAB RAKYAT TAHU UNDI PH  BERMAKNA UNDI DAP.

TERBUKTI PH TAK DAPAT SAMBUTAN RAKYAT, BUKTINYA JIKA BUAT CERAMAH UMUMPUN HADHIR HANYA 300 ORANG, TU CERAMAH UMUM APA NAMANYA ?

-Pak Karamu-

 

Pilih Mahathir kerana 'bintang harapan cedera'

AddThis Sharing Buttons
Saifuddin Abdullah
Saifuddin Abdullah
(Ubah saiz teks) 
 
KUANTAN - Ketua Sekretariat Pakatan Harapan, Datuk Saifuddin Abdullah mengakui pemilihan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai perdana menteri sekiranya pembangkang memenangi pilihan raya umum akan datang adalah disebabkan 'bintang harapan mereka cedera'.

Katanya, sekalipun pemilihan Dr Mahathir mendatangkan rasa tidak puas hati dalam kalangan sebilangan besar penyokong, barisan kepimpinan cuba membuat keputusan terbaik dalam situasi yang tidak ideal.

"Kita ibarat pasukan bola sepak yang berlatih bertahun-tahun namun apabila hendak masuk permainan, bintang harapan kita cedera atau kita terpaksa bermain dalam  keadaan padang tidak elok atau cuaca hujan lebat.

"Ramai yang mahu (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) termasuk saya. Kalau boleh lakukan silap mata Anwar bebas esok dan terus mendapat pengampunan diraja lalu boleh bertanding pilihan raya, sudah tentu kita akan mencalonkan dia," katanya di hadapan kira-kira 300 orang yang hadir ceramah umum pembangkang di sini malam tadi.

Ceramah itu yang turut dihadiri beberapa pemimpin pembangkang antaranya Teresa Kok dan Fuziah Salleh jelas gagal menarik minat penduduk Kuantan untuk memenuhi kerusi yang disediakan di depan pentas  dengan rata-rata yang datang pula memilih untuk ‘mendengar dari jauh’.

Mengulas lanjut, Saifuddin berkata, pemilihan Dr Mahathir juga dibuat bersandarkan kajian yang mendapati tiga tokoh Melayu yang mendapat perhatian anak muda ialah Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin, Dr Mahathir dan Anwar.

Ini sekali  gus menjadikan gabungan Mahathir-Anwar sebagai gabungan ideal pakatan, katanya.
Anwar yang juga Ketua Umum pakatan itu dijangka dibebaskan daripada penjara pada 8 Jun depan namun peruntukan undang-undang menghalang beliau daripada bertanding pada pilihan raya selama lima tahun selepas dibebaskan. - Bernama


Demikianlah Artikel MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ?

Sekianlah artikel MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MANA ADA BINTANG ? MANA DATANGNYA BINTANG ? dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2018/01/mana-ada-bintang-mana-datangnya-bintang.html

Subscribe to receive free email updates: