MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG !

MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG ! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG !
link : MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG !

Baca juga


MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG !

Sekarang ! musuh PAS no: 1 adalah PKR !!!

RAKYAT MALAYSIA AKAN DIBERITAHU PENGKHIANATAN PKR TERHADAP PAS DALAM ISU LANGKAH KAJANG.

PADA MASA ITU PKR DAN DAP DIKATAKAN BERSEKONGKOL UNTUK MEMPERBODOHKAN PAS DAN PIMPINANNYA ?

RAKYAT SELANGOR AKAN DIBERITAHU PAKTA PENIPUAN ITU NANTI, KHUSUSNYA APABILA HAMPIR PILIHANRAYA DENGAN PAKTA.

MEREKA BERJAYA MELAKUKAN DEMIKIAN SETELAH BERJAYA MEMPENGARUHI PIMPINAN PAS DARI GOLONGAN SEKULAR YANG KEMUDIANNYA MENUBUHKAN PAN.

RATA-RATA KUMPULAN PKR DAN DAP MASA ITU MENGATAKAN GOLONGAN PAS TAK CUKUP CERDIK MEMERINTAH SEBAB PAKAI KETAYAP DAN KAIN DAN SELIPAR. 

ADA DIANTARA AHLI PAS YANG TELAH TERPENGARUH DENGAN DAP DAN PKR KERANA DIPENGARUHI SUPAYA TINGGALKAN PAS, DAN PAS MAKLUM HAL INI.

DARI HARI INI KEHADAPAN PAS PERLU MEMERANGI DUA GOLONGAN INI BERSAMA PAN SEBAB MEREKA INI ADALAH PENGKHIANAT SEMENTARA BERSATU ADALAH DEDALU.

ADALAH DIMAKLUMKAN BAHAWA KEMASUKAN MAHADHIR DALAM PAKATAN RAKYAT MENYEBABKAN SOKONGAN RAKYAT TERUTAMA GOLONGAN CINA AKAN MEMBOIKOT PAKATAN HARAPAN. AMIN !!!!

-Pak Karamu-

 

AMK diminta hentikan jenaka

AddThis Sharing Buttons

Mohamed Sukri Omar
Mohamed Sukri Omar
(Ubah saiz teks) 
 
SHAH ALAM - "PKR sebenarnya yang khianat rakyat Selangor menerusi pelaksanaan Langkah Kajang,"demikian reaksi Ketua Penerangan Pemuda Pas Selangor, Mohamed Sukri Omar.

Mengulas kenyataan Setiausaha AMK Selangor, Syed Badli Shah Syed Osman yang mendakwa Pas mengkhianati dan mencalar muafakat  telah dibentuk dalam kerajaan negeri, Sukri berkata, pimpinan AMK itu sepatutnya menghentikan lawak jenaka dan satira politik jelek.

"Usahlah nafikan pengkhianatan dilakukan PKR di Selangor. Cukuplah mandat rakyat dikhianati dan Langkah Kajang sebagai satu contoh untuk tunjukkan siapa pengkhianat sebenarnya.

"Hentikanlah merendahkan rakyat kerana mereka bukan budak-budak yang boleh digerakkan mengikut selera kelaparan berkuasa yang menafikan kepentingan rakyat,"katanya menerusi satu kenyataan kepada media.

Beliau berkata, AMK Selangor mungkin dalam keadaan separa sedar ketika mengeluarkan kenyataan  dan didakwa masih mabuk dengan konflik kem-kem dalam parti.

Menurut Mohamed Sukri, kanak-kanak kecil mungkin lebih memahami bahawa kerajaan yang ada sekarang adalah mandat daripada PRU 13 yang lalu.

"Eloklah AMK selesaikan isu-isu semasa pentadbiran untuk penggal terakhir dengan membantu Menteri Besar, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali. mereka juga boleh adakan 'Himpunan dan Pelancaran Jentera PKR Selangor' bagi pastikan jentera benar-benar wujud untuk pertahankan kewibawaan menteri besar.

"Saya bimbang mereka akan terkial-kial cari petugas saat pilihanraya umum menjelma dan apabila 'boss' mereka mula bersuara.

"Sepatutnya AMK bantu selesaikan krisis perdana menteri dalam Harapan terlebih dulu sebelum tuding jari kepada Pas," katanya yang menyifatkan anak muda menyokong Harapan dilihat kini mula protes selepas pengumuman nama calon perdana menteri Harapan.

Mohamed Sukri berkata, pihaknya yakin reputasi cemerlang Adun serta Exco Pas Negeri Selangor tanpa pengkhianatan menunjukan parti itu sedia membawa era baru pemerintahan lebih telus dan berintergriti demi rakyat. "Cukuplah mencipta 'luka kecil' buat rakyat, dirisaukan ianya akan jadi barah sukar dirawat.

"Orang melayu Islam kaya dengan adat, budaya dan budi pekerti. Jangan jadikan khianat sebagai adat pemimpin politik,"katanya.

Beliau sebelum itu berkata, jentera Pas sudah bersedia 100 peratus untuk bertugas dan memenangkan parti dan mana-mana rakan yang bersama dengan perjuangan mereka.


Demikianlah Artikel MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG !

Sekianlah artikel MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MULA PKR MEMBODOHKAN PAS ADALAH DARI LANGKAH KAJANG ! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2018/01/mula-pkr-membodohkan-pas-adalah-dari.html

Subscribe to receive free email updates: