KESIAN MELAYU SETELAH BERJAYA DIPECAH-PECAHKAN

KESIAN MELAYU SETELAH BERJAYA DIPECAH-PECAHKAN - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KESIAN MELAYU SETELAH BERJAYA DIPECAH-PECAHKAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KESIAN MELAYU SETELAH BERJAYA DIPECAH-PECAHKAN
link : KESIAN MELAYU SETELAH BERJAYA DIPECAH-PECAHKAN

Baca juga


KESIAN MELAYU SETELAH BERJAYA DIPECAH-PECAHKAN

 
 POLITIK NIZAR BUTA KAYU, CER PAKAI AKAL BUAT
KAJIAN, PAN PARTI BARU, AHLI BERAPA EKOR ? BERSATU PARTI BARU, AHLI BERAPAEKOR ?
PKR KEKUATANNYA BERGANTUNG PADA PAS,
DAP BOLEH DIKATAKAN PARTI TUNGGAL
YANG PUNYA KEKUATAN SOLID
SO DIMANA INFAK ?

RAKYAT DAH TAHU PAKATAN HARAPAN TINGGAL HARAPAN, JADI KUDA BOLEH LA !

-Pak Karamu-
 
 
 
Penyertaan Bersatu beri impak besar di Perak
Nizar Jamaluddin
Mohammad Nizar

IPOH - Amanah Perak yakin penyertaan Parti Bersatu ke dalam Pakatan Harapan memberikan kesan dan impak besar menjelang PRU akan datang.

Timbalan Pengerusi Amanah Perak, Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin berkata, Perak adalah antara negeri yang akan menerima impak tersebut menjelang PRU akan datang.

"Ditambah dengan kehadiran beberapa tokoh besar Bersatu ke Perak seperti Penasihat Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad, Presidennya, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Timbalannya, Datuk Seri Mukhriz Mahathir, sudah tentu akan memberikan kesan besar di sini," katanya dalam kenyataan hari ini.


Bersatu secara rasmi baru-baru ini mengumumkan penyertaannya menjadi sebahagian daripada Pakatan Harapan.

Mahathir bagaimanapun mencadangkan supaya gabungan itu diberi beberapa pembaharuan.
Mohammad Nizar dalam masa sama tidak menafikan usaha menyekat dan cubaan menghalang kehadiran tokoh-tokoh Bersatu ke tanah Perak.

"Ini menandakan bahawa BN dan sekutunya begitu cemas dan bimbang kehadiran tokoh Bersatu  ini ke Perak khasnya dalam tempoh yang terdekat ini.

"Bagi Amanah Perak, kerisauan dan ketakutan kehadiran tokoh Bersatu yang pernah berjasa kepada negara ini yang kini bersama Pakatan Harapan yang menjadi lawan utama BN pada PRU14 nanti dan fokus menumbangkan BN nanti adalah agenda utama bagi rakyat Perak khususnya," katanya lagi.


Demikianlah Artikel KESIAN MELAYU SETELAH BERJAYA DIPECAH-PECAHKAN

Sekianlah artikel KESIAN MELAYU SETELAH BERJAYA DIPECAH-PECAHKAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KESIAN MELAYU SETELAH BERJAYA DIPECAH-PECAHKAN dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/03/kesian-melayu-setelah-berjaya-dipecah.html

Subscribe to receive free email updates: