ORANG PARIT BUNTAR JANGAN JADI BODOH TERUS MENERUS

ORANG PARIT BUNTAR JANGAN JADI BODOH TERUS MENERUS - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ORANG PARIT BUNTAR JANGAN JADI BODOH TERUS MENERUS, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ORANG PARIT BUNTAR JANGAN JADI BODOH TERUS MENERUS
link : ORANG PARIT BUNTAR JANGAN JADI BODOH TERUS MENERUS

Baca juga


ORANG PARIT BUNTAR JANGAN JADI BODOH TERUS MENERUS

 HALAU CALON LUAR YANG BERSIFAT KHIANAT
BERSIKAP MACAM ULAR SAWA.
 
BELA KALDAI LAGI BAIK
DEPA SEMUA KAKI KENCING !

-Pak Karamu-
 
 
Pas Parit Buntar serik calon luar
Pas Parit Buntar serik calon luar
 
Abdul Bahrin(enam kiri) bergambar kenangan bersama Naib Presiden Pas, Datuk Nik Amar Nik Mohamad dan kepimpinan Pas kawasan Parit Buntar yang baharu dilantik.
 
PARIT BUNTAR - Serik dengan tindakan bekas calon lompat parti, Pas kawasan Parit Buntar menggesa Jawatankuasa Pas Pusat memilih calon tempatan untuk bertanding di kesemua kerusi ditawarkan di Parlimen Parit Buntar pada pilihan raya umum(PRU) ke-14.

Yang Dipertuanya, Abdul Bahrin Mat Desa berkata, Pas kawasan Parit Buntar turut bersedia meletakkan calon bagi bertanding di kerusi Dun Kuala Kurau yang disandang Setiausaha PKR Perak, Abdul Yunus Jamhari ketika ini.

Menurutnya, gesaan itu merupakan usul utama dibangkitkan perwakilan parti yang menghadiri Mesyuarat Agung Pas kawasan itu kali ke-63 semalam bagi mengelakkan kejadian 'pisang berbuah dua kali'.

"Berdasarkan pengalaman kami sebelum ini, kerusi Parlimen Parit Buntar sentiasa ditandingi calon luar, bermula bekas Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Subky Latif sehingga penyandang yang lompat parti baru-baru ini, Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa.

"Tindakan wakil rakyat dipilih ahli-ahli Pas cawangan lompat parti dan menubuhkan parti baharu ternyata melukakan perasaan mereka dan Pas kawasan sememangnya serik hendak mencalonkan kembali calon luar,"katanya kepada Sinar Harian di sini hari ini.

Abdul Bahrin berkata, dalam mesyuarat itu, perwakilan turut menekankan kepentingan ahli-ahli Pas cawangan mengenali hati budi calon tempatan yang dianggap lebih dekat dengan mereka.

"Mereka lebih yakin dengan istiqomah perjuangan calon tempatan yang sentiasa bersama mereka pada saat kejatuhan dan kebangkitan Pas sepanjang masa.

"Selain itu, ahli-ahli perwakilan parti turut bersetuju untuk Pas bertanding di semua kerusi dipertandingkan di Parlimen Parit Buntar termasuk kerusi Dun Kuala Kurau yang ditandingi PKR sebelum ini,"katanya.


Demikianlah Artikel ORANG PARIT BUNTAR JANGAN JADI BODOH TERUS MENERUS

Sekianlah artikel ORANG PARIT BUNTAR JANGAN JADI BODOH TERUS MENERUS kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ORANG PARIT BUNTAR JANGAN JADI BODOH TERUS MENERUS dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/03/orang-parit-buntar-jangan-jadi-bodoh.html

Subscribe to receive free email updates: