CARA MENGAIBKAN KELUARGA NIK AZIZ OLEH PAN

CARA MENGAIBKAN KELUARGA NIK AZIZ OLEH PAN - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul CARA MENGAIBKAN KELUARGA NIK AZIZ OLEH PAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : CARA MENGAIBKAN KELUARGA NIK AZIZ OLEH PAN
link : CARA MENGAIBKAN KELUARGA NIK AZIZ OLEH PAN

Baca juga


CARA MENGAIBKAN KELUARGA NIK AZIZ OLEH PAN

Seminar Tok Guru bentuk manipulasi pada Nik Aziz
Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali
Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali - Sumber internet

SHAH ALAM – Seminar Pemikiran Tok Guru Nik Aziz yang dianjurkan Amanah semalam merupakan bentuk manipulasi terhadap bekas Mursyidul Am Pas, Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik yang telah tiada.

Ahli Parlimen Kuala Nerus, Dr Mohd Khairuddin Aman Razali berkata, apa yang cuba disampaikan Amanah bersifat manipulasi kerana Nik Aziz tidak ada kena mengena dengan Amanah dan terus istiqamah bersama Pas sehingga ke akhir hayatnya.

“Semalam Amanah mengadakan seminar pemikiran Tok Guru Nik Aziz. Tujuannya adalah untuk menggambarkan parti yang mereka tubuhkan daripada serpihan Pas adalah selaras dengan pemikiran dan direstui Allahyarham Tok Guru.

“Tok Guru tidak pernah menyeru sesiapa untuk keluar daripada Pas. Itu adalah fakta semasa hayat beliau. Setiap orang berhak mengkaji pemikiran sesiapa pun termasuk pemikiran seorang tokoh yang telah meninggal dunia. Tetapi kita tiada hak menisbahkan sesuatu kepada seorang yang tidak pernah memperkatakannya,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Menurutnya lagi,  tindakan Amanah adalah satu jenayah intelek terhadap nama baik Nik Aziz.
“Pelbagai andaian dibuat dan direka lalu dinisbahkan kepada seorang yang telah tiada di dunia ini. Ia adalah satu penipuan, cerita rekaan dan pembohongan yang sangat nyata dan keji.

“Seminar ini telah mencipta pelbagai cerita rekaan dan andaian berasaskan sangkaan yang rosak dan salah lalu dinisbahkan kepada batang tubuh Tok Guru yang telah pergi ke rahmatullah dan tentu Allahyarham tidak boleh menjawap bagi menafikannya,” katanya lagi.


Demikianlah Artikel CARA MENGAIBKAN KELUARGA NIK AZIZ OLEH PAN

Sekianlah artikel CARA MENGAIBKAN KELUARGA NIK AZIZ OLEH PAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel CARA MENGAIBKAN KELUARGA NIK AZIZ OLEH PAN dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/cara-mengaibkan-keluarga-nik-aziz-oleh.html

Subscribe to receive free email updates: