dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS !

dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS ! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS !
link : dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS !

Baca juga


dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS !

Desak Pas bertegas isu tahalluf siyasi
Desak Pas bertegas isu tahalluf siyasi
 
Suasana Muktamar Dewan Ulama Pas yang berlangsung hari ini. – Foto Sinar Harian oleh AFIQ RAZALI
 
ALOR SETAR - Pas didesak bertegas berhubung isu tahalluf siyasi bersama PKR.

Perwakilan Dewan Ulama Pas Selangor, Nik Bakri Nik Mat berkata, pihaknya telah membuat ketetapan berhubung isu itu namun menunggu parti memuktamadkan.

"Kami sudah buat keputusan tetapi tak mahulah dahului keputusan parti. Kalau boleh mahu putus segera (PKR) kerana menyinggung kita  dengan penghinaan kepada tuan guru kita terutama Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang," katanya, ketika berucap di Muktamar Dewan Ulama, hari ini.

Sehubungan itu, Nik Bakri secara menyindir 'menasihati'  Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Azmin Ali agar tidak bermulut celupar dengan menghina ulama.

"Menteri Besar Selangor dari PKR sebelum ini gelar seseorang sebagai 'tok lebai yang kalah tersungkur'. Ini suatu penghinaan, kami tak boleh terima," katanya.

Beliau turut melahirkan kebimbangan pudarnya pejuang ulama susulan dikelilingi jawatan sehingga hilang fokus perjuangan.

"Marilah kita letak kepercayaan penuh kepada kepimpinan ulama presiden," katanya.


Demikianlah Artikel dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS !

Sekianlah artikel dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS ! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/dupdupdup-pkr-grrrrrrr-pkr-putus-pas.html

Subscribe to receive free email updates: