PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK

PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK
link : PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK

Baca juga


PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK


TUAN IBRAHIM MASAK KE ? PAKAI KUALI APA ? 
 
 
-Pak Karamu-
 
 
Jangan kacau kerusi Pas: Tuan Ibrahim
Jangan kacau kerusi Pas: Tuan Ibrahim
Tuan Ibrahim (dua, kanan) ketika melakukan gimik perasmian Muktamar Dewan Pemuda Pas, hari ini. 
 
ALOR SETAR – Pertandingan tiga penjuru pada PRU14 boleh dielak sekiranya Pakatan Harapan tidak mengganggu kerusi yang ditandingi Pas, kata Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Beliau berkata, perkara itu tidak menjadi masalah sekiranya Pakatan Harapan menumpu kepada lebih 100 kerusi Parlimen yang lain.

“Kalau mereka tak ganggu kerusi Pas dan tumpu kerusi lain, saya ingat tak ada masalah. Yang penting mereka jangan kacau kerusi Pas kerana masih ada lebih 100 kerusi lagi yang boleh diberi tumpuan.

“Jangan tumpu kepada kerusi yang Pas dah ada bina kekuatan, ia tidak akan menambah dan tidak ada nilai tambah kepada pemarkahan,” katanya kepada media, hari ini.

Menurutnya, sekiranya Pakatan Harapan menumpu kepada kerusi lain dan tidak mengganggu kerusi Pas, maka pertandingan tiga penjuru boleh dielakkan.

“Kita yakin boleh menang tapi jangan kacau ganggu kerusi Pas, kalau tidak akan kalah semua. Kita tiada kerjasama dengan Pakatan Harapan.

“Tetapi kita perlu elak tiga pertandingan tiga penjuru. Kalau mereka (Pakatan Harapan) boleh elak, Pas akan elak juga untuk tiga penjuru,” katanya.


Demikianlah Artikel PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK

Sekianlah artikel PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PUUULA MAAAAAK TUAN IBRAHIM MAIN ASAP PULAK dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/puuula-maaaaak-tuan-ibrahim-main-asap.html

Subscribe to receive free email updates: