JAGA-JAGA AHLI PAN YANG BERADA DI DALAM PAS DI PERAK

JAGA-JAGA AHLI PAN YANG BERADA DI DALAM PAS DI PERAK - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JAGA-JAGA AHLI PAN YANG BERADA DI DALAM PAS DI PERAK, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JAGA-JAGA AHLI PAN YANG BERADA DI DALAM PAS DI PERAK
link : JAGA-JAGA AHLI PAN YANG BERADA DI DALAM PAS DI PERAK

Baca juga


JAGA-JAGA AHLI PAN YANG BERADA DI DALAM PAS DI PERAK


Usah dilayan sentimen perkauman
Usah dilayan sentimen perkauman
Suasana Muktamar Pas 2017 di Kota Semut.
 
ALOR SETAR - Sentimen perkauman tidak seharusnya dilayan dan seharusnya Pas bersikap profesional dalam menunjukkan contoh baik pada parti politik lain.

Perwakilan Negeri Sembilan, Abu Zarim Abdul Rahman berkata Pas seharusnya sedar bahawa tindak-tanduk parti itu diperhatikan oleh musuh-musuh politik lain.

"Kadang-kadang kita lihat ada 'keyboard warrior' yang mendakwa kononnya menyokong Pas tetapi mengeluarkan kenyataan yang boleh melagakan kita dengan penganut agama lain.

"Lebih memburukan keadaan, ada pula ahli Pas yang termakan umpan dan menyokong perkara tersebut.

"Sepatutnya kita sedar bahawa parti ini sering diperhatikan ramai, oleh itu daripada melontar peluru pada orang lain, lebih baik menunjukkan sikap profesional," katanya ketika usul terima kasih dan perbahasan ucapan dasar Muktamar Pas 2017, di Kota Semut.

Tambahnya lagi, para ahli Pas khususnya calon PRU14   tidak perlulah kelihatan taksub untuk pertahankan parti itu di media sosial.

"Saya harap calon PRU khususnya tidak perlulah terlalu berhujah di laman sosial untuk menegakkan parti.

"Takut pula masyarakt lihat seolah calon parti ini melebihkan parti dari masalah rakyat,"katanya lagi.


Demikianlah Artikel JAGA-JAGA AHLI PAN YANG BERADA DI DALAM PAS DI PERAK

Sekianlah artikel JAGA-JAGA AHLI PAN YANG BERADA DI DALAM PAS DI PERAK kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JAGA-JAGA AHLI PAN YANG BERADA DI DALAM PAS DI PERAK dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/jaga-jaga-ahli-pan-yang-berada-di-dalam.html

Subscribe to receive free email updates: