KO DIAM !

KO DIAM ! - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KO DIAM !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KO DIAM !
link : KO DIAM !

Baca juga


KO DIAM !

 
OOOOOOO INI LA PERANGAI PENGKHIANAT,
BILA PAS DIAM HANGPA KATA MACAM-MACAM,
 
BILA PAS BERTINDAK, HUH BUKAN MAIN LAGI MARAH !
 
KO DIAM, JANGAN JAGA TEPI KAIN ORANG
BOLEH FAHAM ?
 
 
-Pak Karamu-
 
 
Pas tidak wajar beri 'nyawa' pada BN
MOHD SANY HAMZAN

SHAH ALAM - Pas digesa supaya lebih mengetahui tuntutan menyelamatkan negara yang kini masih dilanda masalah ekonomi.

Ketua Pemuda Amanah Nasional, Mohd Sany Hamzan berkata, tidak sewajarnya Pas memberi kelebihan kepada BN dengan memburukkan serta mewujudkan persepsi negatif terhadap parti-parti pembangkang.

"Rentetan kenyataan pimpinan Pas ketika ini menggambarkan parti itu tidak berminat untuk membuat perubahan terhadap pentadbiran negara. Ini termasuklah kenyataan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang mengajak rakyat memilih sama ada Pas atau Umno dan menolak parti-parti yang lain.

"Terbaru, Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Ahmad Yaacob ketika Muktamar Tahunan Dewan Ulamak Pas Pusat di Kedah semalam berkata, tidak ada gunanya menjatuhkan kerajaan sekarang yang dipimpin oleh BN. Menteri Besar Kelantan itu berkata demikian dengan memberi gambaran yang sangat negatif dengan mengatakan parti sekular sosialis akan memerintah sekiranya BN dijatuhkan," katanya dalam kenyataan hari ini.

Beliau berpendapat, tindakan Pas menakut-nakutkan rakyat membuat perubahan hanya memberi nafas kepada BN untuk terus mencengkam kuasa.

"Nada serta pendekatan pimpinan Pas ketika ini selari dengan pengumuman parti itu sebelum ini yang mengatakan akan bertanding kira-kira 80 kerusi parlimen sahaja secara bersendirian.

"Angka itu sudah menzahirkan sangat mustahil untuk parti itu untuk memimpin negara sebaliknya hanya bertindak sebagai pihak ketiga yang mampu mengganggu kelestarian untuk melihat satu pentadbiran baharu dibina," katanya lagi.


Demikianlah Artikel KO DIAM !

Sekianlah artikel KO DIAM ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KO DIAM ! dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/ko-diam.html

Subscribe to receive free email updates: