PAS SEMAKIN GERUN DENGAN PAN ? PARTI PENGKHIANAT NI MIMPI RUPANYA

PAS SEMAKIN GERUN DENGAN PAN ? PARTI PENGKHIANAT NI MIMPI RUPANYA - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAS SEMAKIN GERUN DENGAN PAN ? PARTI PENGKHIANAT NI MIMPI RUPANYA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAS SEMAKIN GERUN DENGAN PAN ? PARTI PENGKHIANAT NI MIMPI RUPANYA
link : PAS SEMAKIN GERUN DENGAN PAN ? PARTI PENGKHIANAT NI MIMPI RUPANYA

Baca juga


PAS SEMAKIN GERUN DENGAN PAN ? PARTI PENGKHIANAT NI MIMPI RUPANYA

PAN PARTI TERNAKAN 
TAK DE MARUAH
 
 
-Pak Karamu-
 
 
 
Jahanam Pan: Amanah tak kecil hati
Salahuddin Ayub
Salahuddin Ayub

KUALA LUMPUR - Amanah tidak berkecil hati dengan ungkapan 'Jahanam Pan' yang ditujukan kepada parti itu di Muktamar Dewan Ulamak Pas, semalam.

Timbalan Presiden Amanah, Salahuddin Ayub berkata, sebaliknya tindakan perwakilan Pas itu membuktikan Amanah menjadi saingan yang semakin digeruni.

"Kita tak kecil hati sebaliknya jauh di sudut hati saya gembira. Apabila Pas tunjukkan reaksi yang agresif kepada Amanah, ini tunjukkan kita semakin ditakuti.

"Malah, apa yang mereka dakwa Amanah sebagai parti serpihan dan sebagainya terbukti tidak benar. Itu yang jadi kerisauan Pas dan kerisauan mereka berasas kerana Amanah ternyata semakin diterima berbanding Pas," katanya kepada Sinar Harian.

Semalam, istilah 'Jahanam PAN' dilaungkan sebelum Ketua Dewan Ulamak Pas Kedah, Mohd Rejab Md Akhir memulakan ucapan pada Muktamar Dewan Ulamak Pas.

Sebelum itu, Mohd Rejab meminta semua perwakilan berdiri kerana mahu mengetuai bacaan ikrar.



Bacaan ikrar yang disampaikan dalam bahasa Arab itu disusuli laungan takbir sebanyak tiga kali, sebelum  Mohd Rejab  menyebut 'Jahanam PAN' sebaik ia berakhir.

Menurut Salahuddin, tindakan perwakilan Pas itu juga bukan satu budaya politik yang dianjurkan Islam.

Jadi tak sewajarnya ia berlaku dan kita juga tidak akan terpedaya dengan pendekatan sebegini," katanya.


Demikianlah Artikel PAS SEMAKIN GERUN DENGAN PAN ? PARTI PENGKHIANAT NI MIMPI RUPANYA

Sekianlah artikel PAS SEMAKIN GERUN DENGAN PAN ? PARTI PENGKHIANAT NI MIMPI RUPANYA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAS SEMAKIN GERUN DENGAN PAN ? PARTI PENGKHIANAT NI MIMPI RUPANYA dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/pas-semakin-gerun-dengan-pan-parti.html

Subscribe to receive free email updates: