MAKA BERKATALAH MAD AWANG

MAKA BERKATALAH MAD AWANG - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MAKA BERKATALAH MAD AWANG, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MAKA BERKATALAH MAD AWANG
link : MAKA BERKATALAH MAD AWANG

Baca juga


MAKA BERKATALAH MAD AWANG

Hanya golongan ada hala tuju boleh berdepan Umno
Ahmad Awang
Ahmad Awang
SHAH ALAM - Hanya golongan yang mempunyai hala tuju dan pandangan politik jelas boleh berdepan dengan tipu daya Umno.

Ini kerana menurut Penasihat Umum Amanah, Ahmad Awang, Umno memiliki kuasa dan wang yang boleh digunakan untuk meraih sokongan rakyat.

“Susah untuk mempercayai Umno terutama apabila kuasa mereka mula berada dihujung tanduk.

“Demi mengekalkan kuasa, mereka akan peralatkan semua pihak demi survival politik mereka,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Terbaharu, semalam Umno dakwa ahli Parlimen dalam Pakatan Harapan termasuk mereka yang beragama Islam telah dikawal sepenuhnya oleh Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang.


Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, keadaan ini jelas kelihatan menerusi pembentangan usul persendirian cadangan pindaan Rang Undang-undang Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) (Pindaan) 2016 atau RUU 355, baharu-baharu ini.

Menurutnya, secara tidak langsung, situasi itu memberikan gambaran jelas kepada rakyat bahawa DAP akan menguasai kerajaan sekiranya pakatan itu menang dalam pilihan raya.



Demikianlah Artikel MAKA BERKATALAH MAD AWANG

Sekianlah artikel MAKA BERKATALAH MAD AWANG kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MAKA BERKATALAH MAD AWANG dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/maka-berkatalah-mad-awang.html

Subscribe to receive free email updates: