PAN MIMPI SIANG HARI

PAN MIMPI SIANG HARI - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAN MIMPI SIANG HARI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAN MIMPI SIANG HARI
link : PAN MIMPI SIANG HARI

Baca juga


PAN MIMPI SIANG HARI

Umno hanya iri dengan Pakatan Harapan: Amanah
Salahuddin Ayub
Salahuddin Ayub

SHAH ALAM – Dakwaan Umno yang ahli parlimen Pakatan Harapan dikawal penuh oleh Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang dibuat hanya kerana rasa iri hati terhadap Pakatan Harapan.

Timbalan Presiden Amanah, Salahuddin Ayub berkata, Umno sebenarnya sakit hati melihat Pakatan Harapan yang kukuh dan begitu dinamik sekarang ini.

“Dulu kita (Pakatan) cuma ada tiga parti (DAP, PKR, Amanah), sekarang kita sudah berempat (DAP, PKR, Amanah dan Bersatu) dalam pakatan.

“Mereka takut kerana Pakatan sahaja yang mampu mengalahkan mereka,” katanya kepada Sinar Online, hari ini.

Umno mendakwa semua keputusan yang dibuat ahli parlimen dalam Pakatan termasuk mereka yang beragama Islam telah dikawal sepenuhnya oleh Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang.


Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata, keadaan ini jelas kelihatan menerusi pembentangan usul persendirian cadangan pindaan Rang Undang-undang Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) (Pindaan) 2016 atau RUU 355, baru-baru ini.


Demikianlah Artikel PAN MIMPI SIANG HARI

Sekianlah artikel PAN MIMPI SIANG HARI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAN MIMPI SIANG HARI dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/pan-mimpi-siang-hari.html

Subscribe to receive free email updates: