RIBUT MELANDA KEDAH DN MUKTAMAR

RIBUT MELANDA KEDAH DN MUKTAMAR - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul RIBUT MELANDA KEDAH DN MUKTAMAR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : RIBUT MELANDA KEDAH DN MUKTAMAR
link : RIBUT MELANDA KEDAH DN MUKTAMAR

Baca juga


RIBUT MELANDA KEDAH DN MUKTAMAR

Ribut landa Muktamar Pas
Ribut landa Muktamar Pas
 
Muktamar Pas yang berlangsung di Kompleks Pas Kedah, di sini, gempar apabila dilanda kejadian ribut kira-kira jam 7 malam tadi. - Foto Sinar Harian
 
ALOR SETAR - Muktamar Pas yang berlangsung di Kompleks Pas Kedah, di sini, gempar apabila dilanda kejadian ribut kira-kira jam 7 malam tadi.

Kejadian itu turut mengakibatkan beberapa khemah jualan rosak selepas diterbangkan angin beberapa meter.

Difahamkan, terdapat 18 orang awam tercedera termasuk seorang kanak-kanak buat masa ini.

Add caption
Lokasi kejadian ribut buat masa ini tidak dibenarkan untuk dilawati oleh sesiapa kerana sedang diperiksa tahap keselamatan oleh pihak bomba.

Semua aktiviti pada malam ini juga dibatalkan dan bersambung pada esok hari, namun jamuan kepada mereka yang menempah tetap berjalan seperti biasa tanpa kehadiran tokoh penting.

Sementara itu, Timbalan Ketua Pemuda Pas Kedah, Nurul Amin Hamid ketika dihubungi mengesahkan kejadian.


Demikianlah Artikel RIBUT MELANDA KEDAH DN MUKTAMAR

Sekianlah artikel RIBUT MELANDA KEDAH DN MUKTAMAR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel RIBUT MELANDA KEDAH DN MUKTAMAR dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/ribut-melanda-kedah-dn-muktamar.html

Subscribe to receive free email updates: