SELAGI MAJLIS RAJA-RAJA MEMBISU TENTANG PENGHINAA ISLAM MAKA PENGHINAAN DIBOLEHKAN ......

SELAGI MAJLIS RAJA-RAJA MEMBISU TENTANG PENGHINAA ISLAM MAKA PENGHINAAN DIBOLEHKAN ...... - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SELAGI MAJLIS RAJA-RAJA MEMBISU TENTANG PENGHINAA ISLAM MAKA PENGHINAAN DIBOLEHKAN ......, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SELAGI MAJLIS RAJA-RAJA MEMBISU TENTANG PENGHINAA ISLAM MAKA PENGHINAAN DIBOLEHKAN ......
link : SELAGI MAJLIS RAJA-RAJA MEMBISU TENTANG PENGHINAA ISLAM MAKA PENGHINAAN DIBOLEHKAN ......

Baca juga


SELAGI MAJLIS RAJA-RAJA MEMBISU TENTANG PENGHINAA ISLAM MAKA PENGHINAAN DIBOLEHKAN ......

Kesal tindakan Nanyang Siang Pau
Kesal tindakan Nanyang Siang Pau
Pemuda Pas dan Dewan Himpunan Penyokong Pas kecewa dengan tindakan akhbar Nanyang Siang Pau.
KOTA BHARU - Pemuda Pas Negeri dan Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) Negeri hari ini mengadakan bantahan aman berkenaan tindakan akhbar Nanyang Siang Pau yang menyiarkan karikatur mempersendakan agama Islam, Sabtu lalu.

Naib Ketua Pemuda Pas Negeri, Mohd Arif Abdullah berkata, pihaknya cukup kesal dengan tindakan tersebut dan berharap hubungan antara kaum dapat dijaga daripada terus dipermainkan dengan cara itu.

"Kami sangat kesal dengan tindakan mereka yang  melakarkan wajah Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Gadi Awang dengan binatang. Ia sangat biadap dan tidak boleh diterima.


"Kami berharap sentimen kebencian antara kaum dan agama ini dapat dihentikan, supaya kita dapat hidup dalam  keadaan harmoni dalam masyarakat berbilang kaum," katanya kepada media di sini.

Bantahan aman di Tambatan Diraja yang bermula  jam 9.30 pagi itu turut  menyaksikan puluhan naskah akhbar Nanyang Siang Pau dibakar sebagai simbolik bantahan.

Turut hadir, Pengerui DHPP Negeri, Lim Guan Seng dan Setiausahanya, R. Hareetaran dan puluhan penyokong kedua-dua sayap Pas itu.


Demikianlah Artikel SELAGI MAJLIS RAJA-RAJA MEMBISU TENTANG PENGHINAA ISLAM MAKA PENGHINAAN DIBOLEHKAN ......

Sekianlah artikel SELAGI MAJLIS RAJA-RAJA MEMBISU TENTANG PENGHINAA ISLAM MAKA PENGHINAAN DIBOLEHKAN ...... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SELAGI MAJLIS RAJA-RAJA MEMBISU TENTANG PENGHINAA ISLAM MAKA PENGHINAAN DIBOLEHKAN ...... dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/04/selagi-majlis-raja-raja-membisu-tentang.html

Subscribe to receive free email updates: