CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA

CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA
link : CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA

Baca juga


CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA


Pas konsisten tentang ajaran bercanggah dengan Islam
Muhammad Khalil Abdul Hadi
Muhammad Khalil Abdul Hadi
SHAH ALAM - Pas secara konsisten menentang sebarang ajaran yang terpesong atau bercanggah dengan ajaran Islam di negara ini.

Timbalan Ketua Pemuda Pas, Muhammad Khalil Abdul Hadi berkata, pihaknya tidak akan sesekali membenarkan penyebaran fahaman yang sesat daripada ajaran Islam menular dalam kalangan masyarakat.

“Saya masih ingat kenyataan bekas Presiden Pas, almarhum Ustaz Fadhil Noor sekitar tahun 1990an.

“Beliau menegaskan bahawa Pas tidak membenarkan sama sekali penyebaran mazhab Syiah di negara ini.

“Dan Pas masih konsisten dengan sikap ini sehingga hari ini,” katanya dalam kenyataan, hari ini.
Beliau dalam masa sama turut mengucapkan penghargaan dan sokongan terhadap usaha pihak berkuasa menyekat sebarang fahaman yang sesat dari ajaran Islam.

“Tahniah kepada jabatan yang mengambil tindakan tegas ke atas pengikut mazhab Syiah, termasuklah juga sekularisma, Islam Liberal dan seumpamanya,” katanya.


Demikianlah Artikel CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA

Sekianlah artikel CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel CARI SIAPA SYI'AH DI MALAYSIA DAN TUNTUT MEREKA TINGGALKAN NEGARA INI ATAU DAKWA MEREKA dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/05/cari-siapa-syiah-di-malaysia-dan-tuntut.html

Subscribe to receive free email updates: