EH ? TUAN IBRAHIM JUGA IKUT JOLOK ?

EH ? TUAN IBRAHIM JUGA IKUT JOLOK ? - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul EH ? TUAN IBRAHIM JUGA IKUT JOLOK ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : EH ? TUAN IBRAHIM JUGA IKUT JOLOK ?
link : EH ? TUAN IBRAHIM JUGA IKUT JOLOK ?

Baca juga


EH ? TUAN IBRAHIM JUGA IKUT JOLOK ?


1MDB
ISU INTERNASIONAL ?
 
 
 
1MDB: Semoga pihak berkuasa berani bongkar
Tuan Ibrahim Tuan Man
Tuan Ibrahim Tuan Man. - Foto Sinar Harian oleh ROSLI TALIB
 
SHAH ALAM - Pas mendoakan agar pihak berkuasa tempatan diberikan keberanian untuk membongkar isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, beliau percaya pasukan penyiasatan Malaysia jauh lebih berkemampuan daripada Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat (DOJ) dalam menyiasat isu berkenaan.

“Kita perlu lebih cekap dan berupaya bertindak sendiri untuk mengelakkan  sebarang campur tangan Amerika Syarikat (AS). Tapi apabila kita sendiri melengahkan siasatan, maka ruang campur tangan itu terbuka luas,” katanya dalam kenyataan, semalam.

Beliau berkata, sekali lagi maruah pimpinan negara terutamanya BN dan pihak berkuasa Malaysia yang menyiasat isu 1MDB 'ditampar' oleh DOJ di hadapan seluruh dunia.
“Sampai bilakah nama Malaysia perlu dimalukan sebegitu rupa kerana 1MDB? 1MDB telah menjejaskan nama baik negara,” katanya.
Beliau berkata, walaupun kes DOJ masih di peringkat tuduhan, nasibnya kini bergantung pada kesetiaan Jho Low.

“Jika DOJ menawarkan satu jalan keluar untuk Jho Low dengan syarat beliau membongkar siapa di belakangnya, kemungkinan besar Jho Low akan mengambilnya dan ketika itu, segalanya akan terungkai,” dakwanya.


Demikianlah Artikel EH ? TUAN IBRAHIM JUGA IKUT JOLOK ?

Sekianlah artikel EH ? TUAN IBRAHIM JUGA IKUT JOLOK ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel EH ? TUAN IBRAHIM JUGA IKUT JOLOK ? dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/06/eh-tuan-ibrahim-juga-ikut-jolok.html

Subscribe to receive free email updates: