HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK

HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK - Hallo sahabat WAH KABAR, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Aneh, Artikel Artist, Artikel Berita, Artikel Celebrities, Artikel Gossip, Artikel Hari Ini, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Singapore, Artikel Socialita, Artikel Today, Artikel Unik, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK
link : HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK

Baca juga


HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK

 
 
AS mahu hantar 4,000 tentera tambahan
Amerika Syarikat
 
Amerika Syarikat
WASHINGTON - Amerika Syarikat (AS) akan menghantar kira-kira 4,000 tentera tambahan termasuk ratusan anggota pasukan khas ke Afghanistan, menurut Pentagon, kelmarin.

Setiausaha Pertahanan, Jim Mattis dijangka membuat pengumuman itu pada minggu depan.

Sebelum ini, Washington telah menyatakan keperluan untuk memberikan peranan lebih besar terhadap tentera AS di Kabul sebagai usaha menggesa kumpulan Taliban untuk kembali ke meja rundingan.

Pada masa ini, terdapat kira-kira 8,400 tentera AS di Afghanistan bersama 5,000 anggota Pertubuhan Perjanjian Atlantik Utara (Nato).

Difahamkan, negara Nato juga bercadang untuk menghantar 5,000 tentera tambahan ke Kabul. - Press TV


Demikianlah Artikel HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK

Sekianlah artikel HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK dengan alamat link https://wahkabar.blogspot.com/2017/06/hantar-tentera-kuffar-ke-negara-umat.html

Subscribe to receive free email updates: